בארץ

הפגנת ענק מול בית הנשיא: "רוצים ניצחון, בחירות עכשיו"

ארגון "שומרות ושומרים על הבית המשותף" ערך אירוע מחאה מול בית הנשיא יצחק הרצוג בירושלים. הדובר המרכזי בהפגנה היה בר חפץ, ממפוני קיבוץ נירים: "דרושה ממשלה של אנשים רציניים, שיבואו לעבוד למען כל אזרחי ישראל ולא רק לצייץ בטוויטר". אייל גור, ממובילי הארגון: "רוצים ביטחון ומאבדים אותו בפיגועים ותירוצים"
מערכת ice |  3
הפגנת ענק מול בית הנשיא יצחק הרצוג (צילום שומרות ושומרים על הבית המשותף)
הערב (מוצ"ש) קיים ארגון "שומרות ושומרים על הבית המשותף" הפגנה מול בית הנשיא יצחק הרצוג בירושלים, זה השבוע השביעי, בדרישה להכריז מיידית על תאריך מוסכם לבחירות, בעקבות חוסר האמון הגדל בציבור כלפי ההנהגה ובתוך ההנהגה לבין עצמה. הדובר המרכזי בהפגנה היה בר חפץ, ממפוני קיבוץ נירים שאמר: "מה שאנחנו צריכים עכשיו זה בחירות מוסכמות וכמה שיותר מהר".
"בחירות שאחריהן תקום כאן ממשלה אחראית שרואה מולה את כל אזרחי ישראל, כן גם את השכנים הבדואים שלנו שהממשלה הנוכחית לא מפסיקה להסית נגדם, השכנים הבדואים שלנו שב-7 באוקטובר חרפו את נפשם בחילוץ ניצולים מהנובה, ממשלה שתקשיב לגורמי הביטחון ולא תצית שוב את הר הבית, ירושלים ואיתן את כל המדינה".

"ממשלה שתרצה כאן טוב לכולם יהודים, ערבים, דתיים, וחילונים, ולא רק להסית ולפלג, ממשלה שחיי אדם חשובים בעינה לא פחות מאדמה, ובעיקר ממשלה של אנשים רציניים, שיבואו לעבוד למען כל אזרחי ישראל ולא רק לצייץ בטוויטר". אייל גור, ממובילי "שומרות ושומרים על הבית המשותף" אמר: "עם ישראל הוא עם של תקווה, והממשלה שלנו לוקחת לנו את התקווה בכל תחום. רוצים ביטחון, מאבדים אותו בפיגועים ותירוצים".
"רוצים את החטופים בבית, מערימים קשיים ומסבירים שזה לא הכי חשוב. רוצים ניצחון, והקבינט לא מגדיר מהו. רוצים כלכלה צומחת ומקבלים שיא של יוקר מחיה. הדבר הכי מעורר תקווה שהממשלה הזו יכולה לתת לעם שלנו היא הסכמה רחבה אחת - על מועד לבחירות שיחזירו את האמון והתקווה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בחירות עכשיו
    יוסי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להעיף את הממשלה הרעה הזו בעיקר זה שעומד בראשה שלא לוקח אחריות
    סגור
  • 2.
    המונים?
    שמאל ימין 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שניים וחצי אנשים הזויים מקבלים כאן חשיפה כאילו הם מייצגים מישהו.
    סגור
  • 1.
    עוד תנועה בתחפושת?
    ערן טפר 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כל מי שמקדם בחירות חשוד בהפלת הממשלה על פני נצחון על החמאס והחיזבאללה.
    סגור