בארץ

עסקת חטופים על השולחן: "אסור להפריד, להפסיק את הסיוע ההומניטרי"

פורום תקווה, המאגד משפחות של ישראלים הנמצאים בשבי החמאס, קורא לממשלה לא להסכים ל"עסקה מופקרת", שלדבריהם תפגע בעתיד המדינה. לדבריהם, "עסקה שבה שוב משאירים מאחור חטופים רבים תגזור עליהם שנים ארוכות בשבי ואף תביא למותם"
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ברקע לדיווחים על התקדמות לעסקת חטופים וירידה של חלק מדרישות החמאס מפורום תקווה המאגד משפחות ישראלים אשר נמצאים בשבי החמאס מה-7 באוקטובר נמסר: "גם הערב אנו קוראים למקבלי ההחלטות בממשלה ובקבינט לא להסכים לעסקה מופקרת שתפגע בעתיד המדינה ושבעוד שנים לא רבות נתחרט עליה". 
לדברי פורום תקווה, "אסור להפריד בין חטופים. עסקה שבה שוב משאירים מאחור חטופים רבים תגזור עליהם שנים ארוכות בשבי ואף תביא למותם. חייבים להביא את כולם יחד. אנחנו מזכירים גם היום שכדי שתהיה עסקה טובה צריך להגביר את הלחץ הצבאי על החמאס ולהפסיק את הכנסת הסיוע ההומניטרי שמחזק את החמאס".
"אנו מחזקים את ראשי המדינה ומקבלי ההחלטות יחד עם צה"ל ומודים להם על כך שהם עושים הכל כדי להשיב את החטופים הביתה", סיכם הפורום בהודעתו. קבינט המלחמה אישר ביום חמישי את יציאת צוות המו"מ הישראלי שכולל את ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר והאלוף ניצן אלון לשיחות בפריז בנושא שחרור החטופים. בשיחות ישתתפו גם ראש ה-CIA ביל ברנס, ראש ממשלת קטאר וראש המודיעין המצרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה