עסקי ספורט

עצוב: מאמן הכדורגל הישראלי נפטר בגיל 64 בלבד

דני גולן ששימש בעברו כעוזרו של ניר קלינגר ובעונת המשחקים 2004/5 החל לעבוד כמאמן ראשי במכבי צור שלום, משם עבר למכבי עירוני קריית אתא, הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון והפועל רמת גן, מועדון עימו היה מזוהה לא מעט בקריירה, הלך לעולמו לאחר שלקה בליבו
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הכדורגל הישראלי ממשיך לספוג הודעות כואבות. היום [ראשון] נודע כי מאמן העבר דני גולן נפטר בגיל 64 בלבד לאחר שלקה בליבו, והותיר אחריו משפחה המומה וחברים כואבים שלא היו מוכנים למוות הפתאומי.
גולן שימש בעברו כעוזרו של ניר קלינגר ובעונת המשחקים 2004/5 החל לעבוד כמאמן ראשי במכבי צור שלום, משם עבר למכבי עירוני קריית אתא, הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון והפועל רמת גן, מועדון עימו היה מזוהה לא מעט בקריירה.

ב-2015/16 השאיר את מכבי פתח תקווה בליגת העל, חרף מצבה הקשה והצרות שנפלו על המועדון, עבר בהמשך גם בהפועל חיפה, חזר להפועל רמת גן, המשיך להפועל נוף הגליל והפועל פתח תקוה. בנו, עידן גולן, משחק עתה בקבוצת בוז'או הרומנית.
הלווייתו תיערך מחר, לאחר שבנו עידן הצליח למצוא טיסה מרומניה כדי להגיע לחלוק לאביו כבוד אחרון ולקרוא קדיש על קברו. גם בהפועל חיפה ספדו למאמן העבר: "משפחת הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ הצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים המומים וכואבים את לכתו של דני גולן ז"ל בגיל 64 ושולחים תנחומים למשפחה".
עוד נמסר: "גולן ז"ל אימן בקבוצות רבות בליגות העליונות ובהן הפועל חיפה במהלך עונת 2016/2017. גולן הוביל את הקבוצה באותה העונה לניצחון 0:3 בדרבי החיפאי. בנו עידן המשחק כיום ברומניה גדל במועדון והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2017/2018. המועדון יקיים לפני המשחק בשבת מול בני סכנין טקס לזכרו של דני גולן. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דום לב ומוות פתאומי זה נורמלי,זה אסון לאומי אם יש נזלת (ל"ת)
    בורלא 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור