עסקי ספורט

מעריצי קובי בראיינט התפקדו: חולצת ה-MVP של הכוכב מועמדת למכירה

בראיינט לבש את החולצה ב-25 משחקים על פני תקופה של שמונה חודשים, שבהם העמיד ממוצעים של 25.8 נקודות למשחק
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
פיסה אייקונית ממזכרות קובי בראיינט מגיעה לענף המכירות הפומביות והיא צפויה להיות הפריט היקר ביותר שלו שיימכר אי פעם. בית המכירות הפומביות סותבי'ס, מציג חולצה של הכדורסלן, שנלבשה ב-25 משחקים במהלך עונת ה-MVP שלו 2007-2008. החברה אמרה שהיא צופה שהחולצה תימכר בטווח של בין 5 ל-7 מיליון דולר במכירה הפומבית המקוונת.
תמונות של בראיינט בחולצה המדוברת זכו להכרה עולמית מאז מותו הפתאומי של הכוכב לפני שלוש שנים. "להשיג את החולצה מהרגע האיקוני הזה, זה לא רק באמת מיוחד, הרגע הזה גם שימש כנקודת השראה בכל העולם", אמר ברהם וואכטר, ראש תחום בגדי הרחוב ופריטי האספנות המודרניים של סותבי'ס.
התמונה המפורסמת כעת של בראיינט צולמה ב-23 באפריל, 2008, במשחק 2 של סדרת הגמר של הקונפרנס המערבי. כשנותרו 5 דקות ו-22 שניות, בראיינט קלע שלשה שהבטיחה יתרון של 14 נקודות ללייקרס. התמונה מאותו רגע של כוכב הכדורסל צורח בשמחה ומושך בגופיית מספר 24 שלו ידועה בכל העולם ומנציחה את עונת ה-MVP היחידה שלו.
בראיינט לבש את החולצה ב-25 משחקים על פני תקופה של שמונה חודשים, שבהם העמיד ממוצעים של 25.8 נקודות למשחק. מאז מותו בטרם עת של אלוף ה-NBA חמש פעמים בהתרסקות מסוק בינואר 2020, מזכרות בראיינט ראו ביקוש רב, כשהמכירות מתחרות באגדה אחרת - מייקל ג'ורדן.
סותבי'ס עלתה לכותרות בספטמבר, בעקבות מכירת חולצת "הריקוד האחרון" של מייקל ג'ורדן מ-1998 תמורת 10.1 מיליון דולר, מכירה פומבית שוברת שיאים. אבל לפני כן, חולצת ג'ורדן מהקריירה המקצועית שלו עדיין לא עברה את המיליון דולר. בינתיים, חולצות בראיינט נמכרו בעבר ב-3.69 מיליון דולר ב-2021, השיא הקיים עבור חלק מהמזכרות של השחקן המנוח, ו-2.7 מיליון דולר ביוני 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה