עסקי ספורט

ניצחה במשפט: אלמנתו של קובי בראיינט תפוצה במיליוני דולרים

אלמנתו של קובי בראיינט, ונסה בראיינט, תפוצה ב-16 מיליון דולר כחלק מפסק דין שהוגש לבית הדין נגד מחוז לוס אנג'לס לאחר שהשריף וכבאים שיתפו תמונות מזעזעות של התרסקות המטוס של בריאנט, בו הוא ובתו ג'יאנה הלכו לעולמם, זאת ללא צורך מקצועי בשימוש
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
אלמנתו של קובי בראיינט, ונסה בראיינט, תפוצה ב-16 מיליון דולר כחלק מפסק דין שהוגש אתמול (רביעי) לבית הדין נגד מחוז לוס אנג'לס לאחר שהשריף וכבאים שיתפו תמונות מזעזעות של התרסקות המטוס של בריאנט, בו הוא ובתו ג'יאנה הלכו לעולמם, זאת ללא צורך מקצועי בשימוש.
תשעת המושבעים שהחזירו את פסק הדין פה אחד הסכימו עם ונסה בראיינט ועורכי דינה שסגני לוס אנג'לס וכבאים שצילמו ושיתפו תמונות של קורבנות ההתרסקות פלשו לפרטיות שלה והביאו לה מצוקה רגשית. התובע השותף של בראיינט, כריס צ'סטר, שאשתו ובתו היו גם בין תשעת ההרוגים בהתרסקות, זכה בנפרד ב-15 מיליון דולר. התמונות שותפו בעיקר בין עובדי השריף ומכבי האש של מחוז לוס אנג'לס, לפעמים בהקשר של בידור. 
ונסה העידה בדמעות במהלך המשפט שנמשך 11 ימים, שהחדשות על התמונות החריפו את הצער הכבד שלה חודש בלבד לאחר שאיבדה את בעלה ובתה, וכי עדיין היו לה התקפי פאניקה מהמחשבה שאולי הם עדיין שם בחוץ: "אני חיב בפחד תמידי מלהיות ברשתות החברתיות ושהילדות שלי יהיו ברשתות החברתיות ופתאום התמונות הללו יצוצו". עם קריאת פסק הדין ונסה פרצה בבכי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה