עסקי ספורט

אלמנתו של קובי בראיינט זועמת: השוטר הודה שצילם את גופת בעלה

לאחר שקבילה את הדיווחים המזעזעים, אלמנתו של קובי בראיינט נשברה במהלך המשפט בו הודה שוטר כי צילם את גופת בעלה בזירת התאונה. "כך הורו לי לעשות"
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
לשוטרים בלוס אנג'לס יש היסטוריה אפלה בכל הנוגע לזירות מוות קשות. כמה מהם שומרים "בוקים" עם תמונות של אנשים מפורסמים שפגשו מקרי מוות אלימים.
כפי שדיווח בשבוע שעבר, ונסה בראיינט, אלמנתו של אגדת הכדורסל קובי בראיינט, תובעת את מחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס, לאחר שגילתה ש-8 שוטרים צילמו תמונות סלולריות אישיות של שרידי קובי ובתם ג'יאנה, ולאחר מכן הפיצו אותם לעמיתים לעבודה, משפחה, חברים ואפילו זרים.

סגן דאג ג'ונסון העיד כי לא התחרט שצילם את השרידים, וטען שקיבל הוראה לעשות זאת על ידי גורם גבוה יותר, למרות שאותו גורם אמר שלא נתן הוראה כזו.

זירת תאונת המסוק בו היו קובי בראיינט ובתו (צילום מסך ערוץ הספורט)
ג'ונסון אמר שהוא צילם 25 תמונות, אם כי קצין אחר טען שזה יותר כמו 100.
 
הסגן הודה שצילם את שרידיו של קובי, למרות שלדבריו לא ידע בזמנו שמדובר בכוכב הכדורסל המפורסם. הוא גם "צילם גופה בגיא ליד מקום ההתרסקות...גופה של ילדה כהה עם שיער ארוך..." ככל הנראה ג'יאנה.
ג'ונסון דבק בגרסא שלו, ואמר שהוא לא היה עושה שום דבר אחרת. ונסה, שתובעת בין היתר על עוגמת נפש, נשברה לפרקים במהלך העדות. ג'ונסון העיד שהייתה חקירה פנימית לאחר ההתרסקות ומציין שהוא לא היה ממושמע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה