עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו מסתבך: ייחקר בגלל היריבות עם ליאו מסי

היריבות רבת השנים בין כריטיאנו רונאלדו לליאו מסי נמשכת, על אף שהשניים לא משחקים אחד נגד השני. במהלך משחק של קבוצתו אל נאסר, קהל היריבה הקניט את הפנומן בקריאות "מסי מסי", והוא בתגובה הגיב בתנועה מגונה. כעת, ההתאחדות הסעודית תפתח נגדו בחקירה: "לכל דבר יש גבול". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
היריבות בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי נמשכת גם בזמן שהשניים לא משחקים אחד מול השני. הכוכב הפורטוגלי כבר רגיל לכך שכמעט בכל מקום הקהל קורא לעברו "מסי מסי", כדי להתגרות בו.
גם במשחקים של קבוצתו אל נאסר בליגה הסעודית, רונאלדו סופג את הקריאות הללו באופן קבוע. אתמול (ראשון) במהלך המשחק של קבוצתו מול שבאב אל אהלי בליגה הסעודית, קהל היריבה הקניט את רונאלדו, שלא נשאר חייב והגיב בתנועה מגונה. בעקבות כך, בתקשורת הסעודית מדווחים כי ההתאחדות הסעודית חוקרת כעת את המקרה, וככל הנראה תזמן גם את השחקן לחקירה.
רונאלדו כבש בפנדל את השער הראשון של קבוצתו בניצחון 2:3, כאשר בסיום המשחק אוהדי היריבה הקניטו אותו בקריאות "מסי מסי" והפנומן לא נותר חייב, הגיב להם עם תנועה של ידיים מאחורי האוזניים, כשבהמשך אף ביצע תנועה מגונה לעבר הקהל, בגינה כאמור ייחקר.
מגיש הטלוויזיה בערב הסעודית וואליד אל פראג', התייחס למקרה של רונאלדו וכתב "ועדת המשמעת עומדת בפני המבחן הכי גדול שלה. נחכה ונראה. לכל דבר יש גבול, לא משנה כמה אתה מפורסם. ככה מתנהלים בליגות הגדולות". כעת, נותר לראות מה תחליט הוועדה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה