ויראלי

נטלי דדון ואמא של החטוף שנהרג בדרך לאו"ם: "תחזיקו אצבעות"

איריס חיים, אמא של החטוף יותם חיים ז״ל, הגיעה לפגישה עם מזכ"ל האו"ם במטה בניו יורק, ושלחה משם מסר: "המטרה לשחרר את החטופה נועה ארגמן, תחזיקו אצבעות שנצליח אני ויותם להזיז אותו ויקרה לנו פה נס"
מערכת ice | 
נטלי דדון ואיריס חיים (צילום אור גפן)
איריס חיים, אמא של יותם חיים ז״ל, שנורה על ידי חיילי צה"ל במהלך מנוסה ממחבלי החמאס שהחזיקו בו בשבי, יצאה היום (שני) במסר למזכ״ל האו״ם, יחד עם נטלי דדון, רגע לפני כניסתם לפגישה במטה האו״ם שבניו יורק, ארצות הברית, בזמן שהותן במשלחת ההסברה של משפיעות שיצאה לפני שבוע דרך ברכה שילת ושרון אדם, אמו של עומר אדם. 
איריס חיים אמרה בסרטון: "אני הולכת לבקש ממנו שיעזור לנו לשחרר את החטופים כי אני לא הצלחתי להיפרד מהבן שלי, אגיע אליו דרך המקרה האישי של אשתו שנפטרה מסרטן, שיעזור לכל אמא להיפרד מהבן שלה אם הוא חי או מת ולשחרר את החטופה נועה ארגמן, תחזיקו אצבעות שנצליח אני ויותם להזיז אותו ויקרה לנו פה נס".
כזכור, נועה ארגמני מוחזקת בשבי החמאס מה-7 באוקטובר, אז נחטפה מהמסיבה בנובה יחד עם בן זוגה, אבינתן אור. לאחרונה, חמאס שחרר סרטון של ארגמני ומשפחתה קיבלה אות חיים ממנה לראשונה. כידוע, אמא של נועה חולה במחלה קשה ולא נשאר לה עוד הרבה זמן לחיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה