ויראלי

סטטיק חושף לראשונה: "זה יצטרך לחכות, תקופה בלתי נתפסת"

סטטיק מתקשה להביע את עצמו אמנותית וכתב לעוקבים: "חשבתי האם לכתוב שיר ואם כן - איזה. הם כולם העבירו את המסר בצורה כל כך מדויקת. נראה לי שיש לי זווית חדשה לתת לדבר ונראה אם אצליח באמת להעלות את זה על הדף. עם יקר שלי, אני אוהב אתכם. אנחנו נעבור גם את זה. תהיו חזקים"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
לא מעט שירים חדשים הספיקו כבר לצאת לאור אירועי ה-7.10, הטבח הנוראי במסיבה ברעים וביישובי עוטף עזה, אבל סטטיק מתקשה למצוא איך להביע את האמנות שלו. בסטוריז נוגעים ללב הוא הביע מה עובר עליו בתקופה הזו.
תחילה כתב סטטיק: "מה אני אגיד לכם, תקופה בלתי נתפסת. המדינה שלנו עצרה. בהתחלה ריסקו לנו את הלב, החדירו בנו פחד מאז אנחנו מלאים בשכול על הנרצחים, בציפייה לחטופים ובדאגה לחיילים. כולנו מכירים מישהו משם. מישהו שנרצח, מישהו לקהל שרוצה לשכוח. אני רואה איך אנשים קרובים אליי שפונה, מישהו שנכנס".

עוד הוא כתב: "נכון שיוצא לי לשמח הרבה ועדיין זה לא אותו דבר. אני רגיל שאני בא לקהל שרוצה לשמוח - לא מתחילים למצוא את עצמם בהתחלה של משבר כלכלי. בימים האחרונים גם הייתי עם אבא מתפלל על כולנו כל יום. בבית חולים. בקיצור - אני מתגעגע לשקט".
עוד המשיך: "ולגבי מוסיקה. הייתי אמור כבר להוציא את האלבום. רציתי שנשמח שוב יחד זה יצטרך לחכות. שומע את כל מה שהקולגות שלי מוציאים ואני מבין את כולם. אני מבין למה אודיה עצובה ולמה נס וסטילה כועסים. אני מבין את איתי שרוצה לחזק אותנו ואת עומר ושרק שרוצים שנזכור את הנובה".
לסיום הסביר: "וככה עם כל השירים שיצאו. חשבתי האם לכתוב שיר ואם כן - איזה. הם כולם העבירו את המסר בצורה כל כך מדויקת. נראה לי שיש לי זווית חדשה לתת לדבר ונראה אם אצליח באמת להעלות את זה על הדף. עם יקר שלי, אני אוהב אתכם. אנחנו נעבור גם את זה. תהיו חזקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה