ויראלי

רוסלנה רודינה בדרך לרבנות? המשבר בנישואין נחשף

מקורבים לרוסלנה רודינה ואיתי פז מאשרים שהזוג מתקשה מאוד לאחרונה לגשר על פערים שהלכו והעמיקו בעקבות משבר קודם, והם בוחנים את היחסים מחדש אחרי שש שנות זוגיות שבה עדיין לא הביאו ילד לעולם
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
על פי פרסום ראשון הערב (ראשון) ב'ערב טוב' עם גיא פינס, אחרי שנתיים וחצי של נישואין, רוסלנה רודינה, האקסית של אייל גולן ואם בנו יאן ובעלה איתי פז במשבר ביחסים בתקופה האחרונה.
על פי הדיווח של פינס, מקורבים לשניים מאשרים שהזוג מתקשה מאוד לאחרונה לגשר על פערים שהלכו והעמיקו בעקבות משבר קודם, והם בוחנים את היחסים מחדש אחרי שש שנות זוגיות שבה עדיין לא הביאו ילד לעולם.

אגב, בריאיון האחרון היא נשאלה שוב על היחסים בין האקס ובין האקסית שלו, והיא ענתה בחוסר סבלנות: "זה שלהם לחלוטין, ובעיקר שזה לא העניינים שלי. שכל אחד יהיה אחראי על חייו ועל ההחלטות שלו. אני לא חושבת שאני אמורה להיות איזשהו פקטור במחשבה או בתגובה לחיים שלהם. שיהיה להם בהצלחה בכל החלטה שיחליטו, הם אנשים גדולים וזה שלהם".
בריאיון לפני כן היא הביאה שוב את חוסר הרצון שלה לענות על שאלות בנושאים שלא נוגעים לה ולחייה: "אני לא בקשר עם דניאל, אני בקשר עם אייל כמובן ויאנצ'וק. בחרו לחזור או לא בחרו לחזור – זה לא ענייני ותפסיקו לשאול אותי על הדברים האלה כי זה לא החיים שלי, תשחררו אותי מהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה