ויראלי

גיא הוכמן בשינוי מפתיע: זה המראה החדש שאימץ

הקומיקאי שלמרות רכבת ההרים הרגשית שעבר בשבועיים האחרונים, ממשיך להעלות סרטונים קומיים במטרה לעודד את רוחם של החיילים בחזית והאזרחים בעורף, מצטרף לטרנד הגואה ומציג מראה חדש
שירה יום טוב |  1
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
גיא הוכמן מצטרף לטרנד שכובש את חיילי המילואים ומציג לוק חדש במדים, בזמן שהטרנד כבר כובד לא רק את פלוגות המילואים אלא גם לא מעט אזרחים מחוץ לשורות הלחימה.
אחרי שצוותי לוחמים המשרתים במילואים הציפו את הרשתות החברתיות בתיעודים של פנים קשוחות עטורות שפם בהשראת סרטו של טרנטינו "ממזרים חסרי כבוד", גם איתי לוי פרסם היום תמונה עם שפם, וכן התחיל אתגר מתגלגל שעבר עד כה בין עומר אדם, שלישיית מה קשור וחנוך דאום.
הוכמן, שמשתייך גם לקבוצת הסלבס אך כידוע לובש מדים כבר מיום הלחימה השני, הצטרף היום לטרנד והציג מראה משופם לצד משרתי המילואים שאיתו.
נזכיר כי בשבוע שעבר נכח הקומיקאי בלידת בנו השני, שהגיע לעולם בדיוק ביום הולדתו של הוכמן. הקומיקאי בחר לבנו שם בהשראת הימים האלה וקרא לו "עוז". יחד עם השמחה הפרטית, התמודד הוכמן בימים האחרונים עם האבל הלאומי שפוקד את ישראל בימים אלה, כשגילה כי בת זוגו לשעבר, נהרגה במהלך הטבח במסיבת נובה.
הוכמן ספד בחשבון האינסטגרם שלו לבת זוגו לשעבר, עיתונאית מעריב ועורכת TMI שי רגב ז"ל, שהייתה חלק מהמבלים שנרצחו באכזריות בפסטיבל נובה ברעים.
"מלידה להלוויה. זאת מציאות חיינו", כתב הוכמן, "קראו לה שי. שי מרמת ישי. הכרנו בטיול לאפריקה. היא הייתה דקה לפני צבא, אני הייתי רגע אחרי תואר. פער של כמעט עשור לא הפריע לנו להתאהב, לאהבה אין גיל, דביל. אם זה זה - זה זה', הייתה אומרת לי - ואני צחקתי עליה. מה כבר ילדה בת 18 מבינה באהבה? אבל כמה שהיא הבינה, וכמה שזה היה זה, ואיזו חצי שנה אוהבת עברנו בין רמת גן לרמת ישי".
עוד המשיך: "ואז היא התגייסה - ואני התברגנתי, והחלטנו להפריד כוחות באהבה גדולה ובהבנה שהחיים קצת ניצחו אותנו. ניסינו לשמור על קשר בסיסי כזה של אקסים, אתם יודעים. פה אימוג'י לב כשהתחתנתי עם אביה אהובתי, שם אימוג'י תינוק כשרום נולד, וכמובן אימוג'י של ביצה לפני חודשיים".
לסיום כתב: "קראו לה שי. שי מרמת ישי. למעשה, 'האקסית' האחרונה שלי. בת 25, יפה מדי, חכמה מדי ונקטפה מוקדם מדי. ערכה מדור ב'מעריב' ולפני שבוע עברה לגור עם בן זוגה. קראו לה שי, שי מרמת ישי, אבל אני קראתי לה 'קוקו'. תמשיכי להאיר את העולם הזה מלמעלה, קוקו קטנה שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ?? (ל"ת)
    חי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור