ויראלי

אברי גלעד מסתבך באמירה הזויה בשידור? "לא יעבור בשתיקה"

לאחר פרסום סרטון החטופה הישראלית בידי ארגון הטרור החמאס, גלעד אמר שלצערה הרב "לראות את מייה שם, הצעירה והיפה, שזה לא יתרון כשאתה נמצא בשבי חמאס", שדולת הנשים מבטיחה לנקוט צעדים
מערכת ice |  10
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12 החדש, אברי גלעד, הסתבך באמירה לא מוצלחת בכלל במסגרת תכניתו עם ארז טל, כאשר אמר לאחר פרסום סרטון החטופה הישראלית בידי ארגון הטרור החמאס, שלצערה הרב "לראות את מייה שם, הצעירה והיפה, שזה לא יתרון כשאתה נמצא בשבי חמאס".
עוד הוא המשיך ואמר לגבי החטופה: "אז זה הפך לי את הבטן אלפי פעמים, כי לא יכולתי שלא לחשוב על הבת הצעירה והיפה שלי אם היא הייתה במקומה, מה הייתי מרגיש, אבל בסך הכול נראה שהיא בסדר".
 
מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות', עינב שיף ביקר את דבריו של המגיש: "כן אברי גלעד, מאוד חשוב שתגיד על החטופה שהיא "יפה, וזה לא יתרון כשאתה נמצא בשבי חמאס".

שדולת הנשים בישראל הייתה הרבה יותר חריפה בתגובתה: "כשאומה שלמה כואבת את כאב המשפחות וחרדה איתן לגורל החטופות והחטופים, אברי גלעד מוצא הזדמנות להפגין שילוב פוגעני ומקומם של החפצה וניתוק רגשי מוחלט. קוראות לקשת 12 להבהיר לגלעד שאמירות כאלו לא יעברו בשתיקה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    השתיקה יפה
    רחל 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמירה טיפשית, לכל אחד עוברות מחשבות,, בזמן כזה שמור אותן אצלך, עדיין אפשר להסתפק בהתנצלות
    סגור
  • 9.
    אז פלט שטות מה עם המצלמים בעיר
    טאר 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעצור את המצלמים הם מתכננים פיגוע ענק
    סגור
  • 8.
    אמירה שלו לגמריי במקום
    יואב 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ארגוני הנשים, איבדתן את זה? ברור לכל שחמאס מנצל את השבויים שהם לקחו בדרך זו או אחרת ומוטב לכל שבוי/ה לא להיות אופציה לגחמות השובים. אם אני שבוי אצל חמאס, מעדיף להיות מסריח, פוזל, שיניים שחורות, שעיר כמו קוף ושמן. כך פחות סיכוי שאיזה חמסניק ימצא אותי מושך וכם המחיר שידרשו עלי במשא ומתן יהיה פחות גבוה.
    סגור
  • 7.
    בנימין סמרטוטיהו
    אפי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד כמה החזירות של אדם יכולה להראות בקבלת הפנים לביידן במקום להציג את נשיא המדינה הוא דוחף אתהרצוג לאחור ורץ להיות ראשון המילה בושה לא נמצאת אצלו בושה וחזירות מדרגה ראשונה
    סגור
  • 6.
    אברי גלעד האינטלקטואל
    מישאל 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בלי קשר לאמירתו האחרונה, אברי גלעד מסמל רבדים רחבים של העם בארצו המתחדשת, מהווה את המיינסטרים בתקשורת של עם הבחירה! הוא אינטלקטואל בכל מובן המילה?! אברי גלעד ישר כוח, אדם בעל "ראייה רחבה", בעל כושר ניתוח אובייקטיבי ופנומנלי של המציאות בכל תחום, אינטלקטואל בְּכֹל רָמָ"ח וּשְׁסָ"ה גידו. תגובות חלק מהקוראים הם עדות לכך, יישר כוח. כאמור מעצב דעת קהל רדוד של עם הבחירה בארצו המתחדשת. עבורי הוא פופוליסט חסר בינה ודעת. למיטב הבנתי אברי גלעד גם חסיד של לגליזציה של קנאביס; לכן ניצל את "הידע הרחב" שלו כביכול להשקיע בסחר בתחום, החטא ועונשו הפסיד הרבה כסף!
    סגור
  • 5.
    לא מחבב את אברי במיוחד, אבל לא הבנתי מה הבעיה באמירתו?
    אלי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    10 0
    למה אתם מזדעזעים מכל דבר??? מה לא בסדר במה שהוא אמר???? אתם חיים על ארגון חמ''ס?? הרי כבר שמענו על הזוועות שלהם ובין היתר שהם אנסו נשים לפני ואחרי שהרגו ורצחו אותן, אז זה בדיוק מה ששאברי התכוון בהיות והיא נראית טוב יש סיכוי גדול שמחבלי חמס האנסים עשו משהו,
    סגור
  • 4.
    אברי גלעד
    קוקי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אברי גלעד אידיוט מופלג.
    סגור
  • 3.
    בישראל יש אנשים הזויים לחלוטין, ברור שהוא צודק, מה הרעש (ל"ת)
    ישראל 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 2.
    שדולת הנשים ?
    פרח 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    חנטרישיות איפה היתן כשאנסו מבוגרות בדרום תל אביב המסתננים הפושעים איפה היתן?
    סגור
  • 1.
    אברי אתה שנוא עלי לא מהיום (ל"ת)
    ויקי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור