ויראלי

אברי גלעד מתחת לחופה: "אין זמן לרומנטיקה עכשיו"

המגיש סיפר בפייסבוק שלו: "הבוקר, אני מתכונן לצאת לניחום אבלים, טלפון. עוד שעתיים יש חתונת בזק של טייס עם בחירת ליבו בבסיס, בין טיסה לטיסה. היו אמורים להתחתן היום, המצב כמו שהוא, רוצים לחתן אותם בהפתעה. תבוא? באתי"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)

תחת הכותרת הקצרה "1300 לוויות וחתונה אחת", מגיש קשת 12 החדש, אברי גלעד, סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על המעשה שהזדמן לו לעשות אמש (שישי) בזמן שמלחמת 'חרבות ברזל' ממשיכה לגבות קורבנות ועצב רב.

גלעד כתב: "הבוקר, אני מתכונן לצאת לניחום אבלים, טלפון. עוד שעתיים יש חתונת בזק של טייס עם בחירת ליבו בבסיס, בין טיסה לטיסה. היו אמורים להתחתן היום, המצב כמו שהוא, רוצים לחתן אותם בהפתעה. תבוא? באתי".
 



עוד הוסיף: "הטייס, נ', יורד מטיסה, מגלה את משפחתו, את אהובתו גל, את הטייסים בסרבליהם, על הדשא מול הטייסת . כיבוד- פלאפל. מגבילים אותי לטקס של עשר דקות, אין זמן לרומנטיקה עכשיו".


גלעד סיפר: "אמרתי ככה: עזה כמוות אהבה. עזה הכריזה מלחמה על האהבה, מלחמת מוות, אבל האהבה שלנו מנצחת, ובין גיחה לגיחה, מגיחה לה חופה בהפתעה שאומרת בין השאר, כנאמר בפרשת בראשית שאנו קוראים מחר- כן, הארץ תוהו ובוהו, כן, חושך על פני תהום, אבל גם " עַל-כֵּן, יַעֲזָב-אִישׁ, אֶת-אָבִיו, וְאֶת-אִמּוֹ; וְדָבַק בְּאִשְׁתּוֹ, וְהָיוּ לְבָשָׂר אֶחָד.". זאת הבשורה שיוצאת מכאן. בשר אחד אנחנו".

לסיום בירך המגיש: "ברכות חמות לזוג נ' וגל, והלוואי שידעו ימים של שלום, והטיסות היחידות שלהם יהיו לחו"ל ולא לעזה. חוזר לנחם אבלים. תודה לנטלי גלילי מפיקת האירועים התותחית שגייסה אותי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה