משפט

עורכת הדין עודדה את הטבח של חמאס: רישיון העו"ד בוטל

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו אמש עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים בשנות ה-30 לחייה, שפירסמה ברשתות החברתיות דברי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס". בין היתר ציינה את תאריך מתקפת הטרור וכתבה:" I feel like l am in a dream". בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בבית החשודה, נמצאו ממצאין חריגים
מערכת ice |  9
פסיקת בית משפט (צילום Istock)
המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים שפירסמה דברי שבח, הזדהות ותמיכה בארגון טרור חמאס ובמתקפת הטרור הרצחנית שביצע
שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו אמש עורכת דין תושבת שועפאט בירושלים בשנות ה-30 לחייה, שפירסמה ברשתות החברתיות דברי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס". בין היתר ציינה את תאריך מתקפת הטרור וכתבה :" I feel like l am in a dream". בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בבית החשודה, נתפסו צעיפים, חוברות ומספר רב של פלאפונים ומחשבים ניידים.
 
החשודה תובא היום לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט. בנוסף, המשטרה פנתה במכתב רשמי ללשכת עורכי הדין למיצוי ההליכים המשמעתיים נגדה וביטול רשיון עורך הדין לצד ההליך הפלילי.
מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן התייחס בהערכת מצב שקיים אמש למאבק בהסתה: ״יש קשר ישיר בין ההסתה שעיקרה ברשתות, לבין פח״ע והפרות סדר אלימות. כל מי שמזדהה ותומך באויב הכי גדול של מדינת ישראל- ארגון הטרור חמאס, צריך להיות במעצר, בפרט אם מדובר בתושב מדינת ישראל. כך גם לגבי כל מי שמעודד ומסית לטרור ואלימות. מאז תחילת המלחמה עצרנו עשרות חשודים וראינו שהתופעה הזו רחבה וחוצה מגדר, גילים ושכונות. מדרשנים במסגדים דרך אנשי חינוך, ועד עורכת דין שנעצרה אתמול".
עוד הוסיף: "חמ״ל התודעה וזרועות המודיעין שלנו פועלים כל העת לנטר, מערכי החקירות מוציאים את אישורי החקירה הנדרשים באמצעות הפרקליטות ומאתרים את אותם חשודים, והיחידות בשטח מוכוונות ומגיעות עד לבתיהם בכל שעה, ועוצרות את אותם מסיתים ותומכי טרור. צריך לפעול למצות את הדין עם כל אחד מהם, להמשיך לפעול בנחישות ולהעביר מסר ברור וחד לכולם: עינינו פקוחות, כל האמצעים פועלים, כל המערכים מוכוונים, ולא נאפשר הסתה ותמיכה באותם רוצחים מתועבים, שכפי שראינו מדובר בטרוריסטים שהם חיות אדם״.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מחבלת בפוטנציה
    מחבלת בפוטנציה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיס חמישי
    סגור
  • 8.
    נמאס!!!.
    יהודי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל בין תמיכה לביצוע, יש לגרש גם וגם במידי, להחמיר את תנאי המחבלים בכלא, להתחיל הוצאה להורג מחבלים עד לשחרור מידי של כל האזרחים ילדים נשים וגברים מידי, לגרש משפחות מחבלים. לבג"ץ אין זכות לעצור את ההחלטה.
    סגור
  • 7.
    עורכת הדין
    אתי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת נבלה. זו שלמדה בישראל, קבלה תעודת עו"ד בישראל. תומכת בחיות האדם שרצחו ובזזו, שלקחו ילדים נשים וטף בשבי. מתפללת שתיפול עליה מכה, ממנה לא תקום. ונאמר אמן
    סגור
  • 6.
    ובג"צ לא התערב ומנע? (ל"ת)
    בגצ 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ומה בסוף יקרה ?
    איתמר 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התנועה לאיכות השלטון תערער, בתי המשפט ייקלו, תנועות מחאה והשמאל האנרכיסטים יתמכו בה, רשתות התקשורת של השמאל האנטי ציוני, יאסוף עבורה ועבור משפחתה כסף, כי לא תוכל לעבוד כעורכת דין. אין חדש תחת השמש במדינת ישראל, הנבלות חיות, בדיפ סטייט הישראלי.
    סגור
  • 4.
    אל דאגה...
    שידורי המהפכה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית המשפט כבר יקבע שזה לא סביר לשלול לה את רישיון עריכת הדין. בית המשפט גם יקבע שחופש הביטוי של הטינופת הזו הוא סביר בהתייחס למה שחוותה בימים אלה.
    סגור
  • 3.
    ככה צריך להיות
    אזרח מודאג 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מקום להסטה לטרור בישראל ביחוד בפרט לא בקרב תושבי ישראל!!!
    סגור
  • 2.
    מ ע ו ל ה !!! להמשיך כך!!!! (ל"ת)
    רחל מחולון 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    משטרה מצויין! תמשיכו כך ! (ל"ת)
    שלומי 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור