טלוויזיה

אברי גלעד מזועזע: "לא יכולתי לישון בלילה"

המגיש סיפר בטורו השבועי מדוע הוא לא רואה תמונות קשות מהטבח בעוטף עזה: "הנפש רוצה לראות. היא רוצה להתפלש במחזות המחרידים ולהיחרד. אבל אני מבוגר אחראי, לא נותן לנפש שלי לעשות מה שהיא רוצה. אני יודע, תמונה אחת יכולה להיחקק במוחי למשך ימים ושבועות, ולעשות לי בלאגן פנימי שלא אוכל לצאת ממנו. לא, תודה"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
התמונות הקשות שנחשפות יום אחרי יום מהטבח הנורא ביישובי עוטף עזה ביום הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל', לא מותירות מנוח וגורמות לשבר גדול עבור כל ישראלי או בכלל אדם עם לב. אברי גלעד דיבר על הנושא בטורו בישראל היום.
גלעד כתב: "האם אדם יכול להתנתק ממה שקורה? ברור שלא. מה שקורה מגיע דרך אלף נימים דקים של מידע, משיחות ברחוב, מכותרות באתרי חדשות, מכל חור יוצאת המציאות ומגלה עצמה. אבל אני החלטתי על עצמי ועל משפחתי לא להיחשף בכלל לתמונות הזוועה".

עוד הסביר: "נכון, הנפש רוצה לראות. היא רוצה להתפלש במחזות המחרידים ולהיחרד. אבל אני מבוגר אחראי, לא נותן לנפש שלי לעשות מה שהיא רוצה. אני יודע, תמונה אחת יכולה להיחקק במוחי למשך ימים ושבועות, ולעשות לי בלאגן פנימי שלא אוכל לצאת ממנו. לא, תודה. אם התמונות הקשות היו ניתנות לשינוי, אם המציאות היתה בת החלפה באחרת, אז כמובן אין שום עניין לא להתבונן בה ישירות. אבל אם מה שהיה כבר הסתיים, וכל מה שאני יכול לצפות בו ישרוט אותי ויוריד אותי וייאש אותי וימלא אותי זעם בלתי מנותב לעשייה, אז עדיף להימנע".
כמו כן טען: "אני זוכר היטב את תמונות הזוועות מאירוע אחר, השתלטות המחבלים על בית בקריית שמונה ב־1974. התמונות אז היו מעטות, לא היו רשתות, ובכל זאת מה שראיתי כילד בן 12 בטלוויזיה שרט אותי לשנים. לפחות שנתיים לא יכולתי לישון בלילה, שכבתי בעיניים פקוחות, מתכנן מסלולי הימלטות מהבית אם יבואו מחבלים. מאז אני יודע שאני רגיש מדי, ונשמר. אולי לא רגיש מדי, אולי במידה הנכונה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אברי אחי האובד
    פנתרוני 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושב בדיוק כמוך. לא מוכן לראות יותר סיפורי היסטוריה מהזוועה של שבת כל סיפור יותר גרוע מקודמו ובטוח שהם יסופרו ויהלום בחמש השנים הבאות. תעבירו אותם לדעת הקהל בחו"ל - בלי צנזורה. מבין היטב את הסיטואציה לא מוכן לראות ולשמוע סיפורי הזוועות ולא תחקיר על התנהגות האחראים. אם יש חדשות נקודתיות אור התחילה מלחמה נמשיך משם.
    סגור
  • 1.
    אתמול הוא אמר לחמאס,,,תודה.
    לא שכחנו. 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מנוול
    סגור
  • די לפילוג
    יוני 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמד את מה שהוא כתב. בשורה תחתונה. די לשנאה. די לפילוג. אנחנו עם אחד.
    סגור
  • קפוץ למדא יתרמו לך קצת שכל נראה שלא הבנת בכלל מה הוא אמ (ל"ת)
    פפרוני 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור