ויראלי

אמיר חצרוני באמירות מפתיעות: "כמו לרחם על הנאצים"

בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "מדוע אני עומד במלחמה הזו חד משמעית בצד הישראלי? ואפילו לא בוכה אם מנתקים לעזתים את החשמל והמים בשביל להבין את עמדתי צריך להבחין בין התמונה ההיסטורית הכוללת למצב כרגע"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אמיר חצרוני ידוע כפרובוקטור לא קטן שאומר את מה שהוא לא פוליטיקלי קורקט ויודע לגעת בנקודות הכואבות ביותר, אבל מסתבר שמלחמת 'חרבות ברזל' מצליחה להוציא ממנו גם קול אחר, לא מתריס לרגע ומלא בחמלה עבור ישראל.
בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "מדוע אני עומד במלחמה הזו חד משמעית בצד הישראלי? ואפילו לא בוכה אם מנתקים לעזתים את החשמל והמים בשביל להבין את עמדתי צריך להבחין בין התמונה ההיסטורית הכוללת למצב כרגע. אם מסתכלים על התמונה ההיסטורית - המסקנה שלי היתה ונשארה שהפלסתינאים הם הצד המקופח. בארץ ישראל גרים 13 מיליון בני אדם".

עוד כתב: "כמעט חצי מהם ערבים, וברור שהחלק שהם מקבלים מהעוגה קטן בהרבה מהאחוז שלהם באוכלוסיה. מגיעה להם מדינה. מגיע להם שדה תעופה. מגיע להם נמל. לא מגיע להם לחיות תחת כיבוש. אבל - וזה אבל ענקי - כל העוולות שאנחנו ביצענו במהלך השנים כלפי הפלסתינאים. כל האדמות שלקחנו וההתנחלויות שהקמנו עליהן, לא מצדיקות אפילו קמצוץ מההתנהגות החייתית של חמאס".
כמו כן טען: "החמאסניקים לא הרגו חיילים של צה"ל שהטילו עליהם עוצר (את זה אפשר היה אולי להבין עם כל הצער שבדבר(; הם רצחו בדם קר ילדים, נשים, בליינים, אזרחים זרים, אנשים שאין להם קשר קלוש שבקלושים לסכסוך הישראלי-פלסתינאי. הם לקחו בשבי זקנים חולי אלצהיימר, וחטפו תינוקות רק כדי לרצוח אותם בדרך לעזה".
לסיום השתמש במילים קשות נגד ארגון הטרור הרצחני: "חמאס לא בני אדם. אין להם זכות קיום. לרחם עליהם במלחמה עכשיו זה כמו לרחם על נאצים במלחמת העולם השנייה. בתמונה - אני במקלט באזעקה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חשבתי עליו היום
    עמית 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי כמה טוב בלי משפחה גדולה בימים אלה, כשצריך לחשוב גם על תמיכה נפשית לילדים. והטלפונים שאני מקבל מאמא פשוט כבדים לי מאוד. ועוסקים, כמובן, בענייני הילדים.
    סגור
  • 1.
    אמיר
    Joejoe 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שינה דעתו . תקשיבו למה שאומר כל הזמן ... זה לא נעים....אני לא דווקא מאוהדיו אבל רק כך מישהו מתייחס לזבל שבתוכנו .... הוא לא נביא אבל גם אותן שנאו .
    סגור