תקשורת ומדיה

חיים אתגר בהלם: "למה אתה מניאק? למה לעקוץ סתם?"

מגיש 'יצאת צדיק', 'המתחזים' ו'חשיפה' בקשת 12, חיים אתגר, הגיע להתארח בפודקאסט של הסטנדאפיסט אמירם טובים והופתע בגרסת 'יצאת צדיק' שביצע לכבודו הקומיקאי דרור טייכנר לשיר 'ילד מטריה'. צפו בביצוע המשעשע
תום נחום | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
השיר 'ילד מטריה' של הזמרת עטרה אוריה הצליח לרגש מדינה שלמה בחודשים האחרונים והצליח להציף סיפורים קשים ומרגשים של מפורסמים רבים על התמודדות עם חרם ותחושת חוסר שייכות, אך כעת, בפרק של הפודקאסט של הסטנדאפיסט אמירם טובים, ביחד עם השחקן אוראל צברי, בו התארח מגיש הטלוויזיה (והסטנדאפיסט לשעבר יש לציין...) חיים אתגר, הושמעה גרסת 'יצאת צדיק' של השיר 'ילד מטריה', שהצליחה להפתיע אפילו את חיים אתגר.
הקומיקאי דרור טייכנר, המוכר מחלקו כחצי מ'צמד שיניים', שר בתוכנית גרסה מיוחדת ומצחיקה במיוחד של השיר בסגנון 'יצאת צדיק', ואלה המילים: "היה אצלי איש מקצוע שאני זוכר אותו הכי טוב מכולם, לא בגלל שהוא היה הכי הגון, לא בגלל שהוא היה מקצוען, בחורף הוא הגיע להחליף שתי מנורות, ישר התחיל לחצוב לי בקירות, מה יש לך? למה אתה מניאק? למה לעקוץ סתם? את המשקופים שלי הוא הדביק עם מסקינגטייפ אחרי שהוא שבר אותם בהתחלה, והוא אמר שיש בעיה גם בצנרת אחרי שהוא חירבן לי באסלה, מה שלא אמרתי לו, הוא אמר הפוך, דפק אותי חזק, בלי חומרי סיכוך, ואיך שהוא ראה שהעיניים שלי כחולות, המחיר התחיל לעלות ואז הוא אמר 'אין ברירה, צריך פה לפרק את התקרה, לקח את המקדחה, עלה על הסולם ואז התחיל ישר ררררררררררר, וואי וואי, וואי וואי".
 
כל זאת כזכור, חודש וחצי אחרי שהכוכבת המפתיעה והזוכה הגדולה של העונה ב'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, עדי חבשוש, רקדה לצלילי השיר "ילד מטריה" של עטרה אוריה ברבע הגמר וחשפה שבימי בתיכון, היא הרגישה חריגה בנוף ומצאה את עצמה לא שייכת: "נחשפתי אליו לראשונה בחודש האחרון. מה שקרה לי באותו רגע שזה שבכיתי. יש בו המון כאב, אפילו פיזי".

עוד היא סיפרה: "המשפט בשיר שהכי נגע בי היה זאת שלא רואים אותה, זאת שלא רוצים אותה. בתיכון הייתי קצת עוף מוזר, לא היו לי חברים. לא קיבלו את השוני שלי ולגלגו עליי, פשוט צחקו על המוחצנות שלי. לא מצאתי שייכות".
רק לאחרונה היא סיפרה על התגובות ברחוב: "אין לי איך להסביר את זה, התגובות ממש מדהימות ומחממות את הלב. בהזדמנות הזו אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שאומר מילים יפות ומחממות את הלב ומרים. זה לא מובן מאליו בכלל וזה מחזק אותי. כשקשה בחדר החזרות זה מאוד מחזק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה