ויראלי

חיים אתגר מאיים: "בפעם הבאה זה ייגמר אולי ברצח"

אתגר העלה לאינסטגרם שלו מסר חד ונוקב מאוד: "מי שמעלה פוסטים של שנאה, והסתה בשעות האלה, לא מעניין אותו יהדות או לחלופין בג״צ, ממש לא. מעניין אותו ללבות את השנאה ולרקוד על הלייקים. אל תשתפו שנאה"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
התמונות המזעזעות מכיכר דיזנגוף בתל אביב מסרבות להשכח כל כך מהר. גם מגיש קשת 12 חיים אתגר הביע את דעתו על ההתקפה של קבוצת מפגינים נגד המתפללים במקום שרק ביקשו להתפלל עם מחיצה.
אתגר העלה לאינסטגרם שלו מסר חד ונוקב מאוד: "מי שמעלה פוסטים של שנאה, והסתה בשעות האלה, לא מעניין אותו יהדות או לחלופין בג״צ, ממש לא. מעניין אותו ללבות את השנאה ולרקוד על הלייקים. אל תשתפו שנאה". 

עוד הוא המשיך וכתב: "אל תעמיקו את הקרע. כבר ביום הזיכרון היה נורא ואתמול זה הקצין. אם תתנו כוח לשונאים ולמסיתים האירוע הבא ייגמר באלימות מדממת. אולי ברצח. הבחירה בידיים שלכם. תנו רוח גבית לאחדות ברשתות ולא לפילוג".
אחת העוקבות שלו כתבה: "אבל אי אפשר לא להזדעזע ממה שקרה אתמול פשוט אי אפשר .. זה לא שפוי!! כל השנים מתקיימת תפילה בהפרדה באים שונאי דת ומחליטים לעשות דווקא ולתקוע אצבע בעין!! אני רושמת את זה מכאב לא משנאה אלא מהעצב הכי גדול שיש שהגענו למצב הזה.. אי אפשר פשוט להישאר אדישים שרואים קשיש בוכה שהולך לבית הכנסת כי צעקו עליו בושה ואמרו לו ללכת.. ואם כל השנים זה היה בהפרדה הייתי אולי קצת מבינה למה היו הולכים וצועקים שעשו דווקא אבל לא ! כל השנים חיו בת״א בסטטוס קוו יש אירועים בהפרדה ויש גם מצעד הגאווה חצי ערומים.. למה להם מותר ולנו אסור ? אני באמת שואלת?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עצוב מאוד, ממש מזכיר את 1940 (ל"ת)
    בני 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לאן היגענו?
    עצוב 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורום קוהלת, המנודה בכל העולם, תקע כאן יתד עמוק. אין מקום למיסיונרים. מאז הקורונה תפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי הן ללא הפרדה. מה השתנה? חיזרו לשורה הראשונה.
    סגור
  • 2.
    ללמד לקח
    רובי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לתת להם מאבטחים וללמד לקח כל חצוף שבא לו לירוק למדינה היהודית שקלטה אותו
    סגור
  • 1.
    אתם מתחילים לאכול
    שימו לב 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם מתחילים לאכול אתמה שבישלתם, אבי בניהו, גדעון סער עכשיו חיים אתגר התחלתם להיבהל מהעוצמה. מה חשבתם שזה ניתן לשליטה ? לא רק שזה יצא משליטה אלא שבקרוב הדוב הימני יקום ממרבצו ואו אז תתחילו להרגיש את נחת זרועו.זה מה רציתם ? זה מה תקבלו. !!!!
    סגור