טלוויזיה

חיים אתגר חושף את ההונאה האכזרית: ומה הקשר לגיא פינס?

המגיש בקשת 12 חשף במתחזים שנפל קורבן לנוכל, שהתנצל בתגובתו: "יש ברשותי מסמכים מהרשויות הספרדיות המעידים על כך. לגבי שמי, נולדתי כג'פרי לוי. כדי להתערות בחברה הבריטית, אבי שינה את שם המשפחה ללויט. אחרי שנפתרו צרותיי המשפטיות, שיניתי את שמי חזרה ללוי על מנת לפתוח דף חדש"
מערכת ice |  2
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
גם הגדולים ביותר עשויים ליפול. בהפתעה גדולה, גיא פינס התיישב מול המצלמות של "המתחזים" אמש (שלישי), וסיפר על הנוכל שחשב שהוא חבר טוב, ג'פרי לוי, אבל הצליח להפיל אותו בענק, הדברים שאמר לחיים אתגר היו לא פשוטים בכלל.
פינס סיפר: "הוא זיהה אותי וביקש לצלם אותי עם הצעצועים שלו, אז הוא התחיל להתאמן בחדר הכושר איתי. יצא שהבן אדם הזה הוא מישהו שפגשתי אותו כל יום, מדי פעם הוא לקח אותי לסיבוב אצלו בחנות. אני גם בעד אנשים מבוגרים שלא מאבדים את הילד הפנימי שלהם".
החבר הטוב של פינס אפילו הגיע עד לתכנית "לילה טוב עם גיא פינס" בזכות חנות הצעצועים שלו והשם שבנה לעצמו כאספן: "יום אחד הגיע לארץ רוד סטיוארט ואז הוא (ג'פרי) פנה אליי ואמר שהוא יודע שסטיוארט חובב רכבות עתיקות ומאוד חשוב לו לפגוש אותו ולתת לו במתנה צעצוע כזה" והשניים אכן נפגשו. "אני חושב שהעובדה שהוא איש אינטליגנט, מספר לך סיפורים, מושכת תשומת לב. כנראה שהסיפור הגדול באמת לא היה על המדפים שלו".
פינס המשיך: "פתאום בשלב מסוים שמעתי שאשתו חולה, אני זוכר את היום בו הוא סיפר שהוא נוסע להיפרד ממנה, הוא היה בפנים חתומות, לא גילה רגש. אני זוכר ששאלתי את עצמי: 'בן אדם איבד את היקר לו, איך הוא יכול להיות כזה רובוטי בתגובות שלו? הוא מאוד מטופח, אלגנטי, איש שיחה נעים ומרתק. סגנון פתייני ממולח". ואז החלה ההסתבכות והשקרים להתגלות.
לאחר שהודה בכל השקרים, חיים אתגר שנקרא להתעמת איתו: "אני מאוד מאוכזב", אמר ג'פרי ואתגר השיב: "הסיפור שלך נגמר. כמה קורבנות יש לך בישראל? כמה כסף גנבת?". בתגובה ג'פרי עזב את המקום בסערה.
תגובתו של ג'פרי לוי: למתחזים הייתה "גיא פינס ואני היינו חברים קרובים. לא הייתי צריך לשקר לגיא ולאנשים נוספים על פטירתה של אשתי. הייתי מיודד עם וודי אלן והכרתי את קים בייסינגר. עם זאת, ערכתי בפוטושופ את התמונה איתה. ארז שפר ואני היינו שותפים עסקיים, וחברים הכי טובים. ארז הוציא נגדי צווים שהגבילו את גישתי לחשבונות הבנק של בארץ. בחוזה שנחתם בינינו, ניתנה לי הזכות החופשית למכור את צעצועיו. יצוין כי החזרתי לארז את מרבית הכספים. במהלך הקשר שלי עם אשת הטלוויזיה המפורסמת היא קנתה לי מיוזמתה מתנות".
עוד הסביר: "כשמסרתי לה את ההמחאה, ביקשתי שתמתין עם ההפקדה עד שיכנסו כספים לחשבון שלי. היא לא המתינה מה שגרם להמחאה לחזור. לא הייתה לי כוונה להונות אותה. חשוב לציין שלאחר שגילתה ששיקרתי על מות אשתי, תקפה אותי בביתי ולקחה את הרכוש שקנתה לי. עמוס מאייר שהשכיר לי את חלל הגלריה החתים אותי על חוזה בו דרש ממני שכירות על שטחים ציבוריים, לכן החוזה בינינו לא תקף. בנוגע להרשעתי באנגליה על תיק ההונאה, ההרשעה בוטלה בשנת 2001. יש ברשותי מסמכים מהרשויות הספרדיות המעידים על כך. לגבי שמי, נולדתי כג'פרי לוי. כדי להתערות בחברה הבריטית, אבי שינה את שם המשפחה ללויט. אחרי שנפתרו צרותיי המשפטיות, שיניתי את שמי חזרה ללוי על מנת לפתוח דף חדש, כמעט 20 שנה לפני עלייתי לישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי ריקליס
    לילי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-984949
    סגור
  • 1.
    הידוענים מושכים תשומת לב מכל הכיוונים, מושכים גם
    אביב 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אש,והם ניכווים לעיתים. לצערי רבים כיום מתפרנסים מהונאות, עוקצים,ותביעות משפטיות.
    סגור