טלוויזיה

גיא פינס נעלם מהמסך: זו הסיבה ש'ערב טוב' לא שודרה

גם בקשת 12 נאלצו לשנות את לוח השידורים בעקבות ההפגנה הענקית בנתיבי איילון על רקע התפטרותו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה עמי אשד, כאשר המגיש נאלץ להשאר בבית
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס)
גם גיא פינס משלם את המחיר. חסימות כבישים והפגנות ספונטניות והלא חוקיות שפרצו אמש (רביעי) ברחבי הארץ על ידי עשרות אלפי מתנגדי הרפורמה המשפטית אחרי מסיבת העיתונאים של מפקד מחוז תל אביב עמי אשד, בה הוא הכריז על התפטרותו מהמשטרה וטען כי הדחתו מהתפקיד נעשה ממניעים פוליטיים, גרמה לשינויים בלוח השידורים.
בעוד שבכאן 11, הפרק ה-12 של העונה הרביעית של סדרת הלהיט 'קופה ראשית', לא שודר, כאשר מועד שידורו יפורסם בהמשך, גם בקשת 12 היה זה גיא פינס שנאלץ להשאר בבית ולחשוב על דרך אחרת למלא את הזמן במקום עם המהדורה.
בעוד שבתל אביב המפגינים עם דגלים ושלטים ירדו וחסמו את איילון משני הכיוונים ובנוסף הדליקו אבוקות ומדורות על הכביש, פינס היה עסוק לבשל לבתו: "כשמבטלים לך תכנית וגילית שחסר לך בבית מצרכים ויש ילדה גדולה קצת משועממת".

"הודחתי על רקע פוליטי והחלטתי לפרוש מהמשטרה", אמר אשד מוקדם יותר היום. "אני משלם מחיר אישי כדי למנוע מלחמת אחים, איני מתכוון לשתף פעולה עם הסבב המלאכותי וקבל את ההדחה הפוליטית שלי, אסיים את תפקידי במשטרה לאחר שאעביר את הפיקוד בצורה מסודרת" והוסיף: "בגב זקוף וראש מורם אני משלם מחיר כבד כדי למנוע מלחמת אחים".
כזכור כבר לפני מספר חודשים הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי הוא מתכוון לפטר את אשד, זאת על רקע המתיחות בין השניים נוכח ההפגנות שנערכות נגד הקואליציה אולם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה מיהרה להודיע כי פיטורים אלה אינם חוקיים, למרות זאת הודיע הערב אשד על פרישתו הרשמית מהמשטרה בגיל 56 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה