ויראלי

רונה לי שמעון בווידוי חשוף: "קשה לי לתאר במילים"

הכוכבת סיפרה על החרם שעברה ביסודי: "במשך חודשים הייתי בלתי נראית. חוץ מאלונה. ילדת הפרחים שהייתה שם איתי. היא החזיקה לי את היד, הלב והראש כדי שלא אטבע. קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. אני מניחה שרק מי שזה קרה לו, יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות"
מערכת ice |  1
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
אל תטעו, גם אישה חזקה כמו שופטת "רוקדים עם כוכבים" והשחקנית המצליחה רונה לי שמעון, סוחבת איתה משקעים מהעבר וסיפורים לא כל כך פשוטים. היום (שלישי) היא שיתפה בפוסט חשוף ברשתות החברתיות את החרם שעברה כשהייתה ילדה בבית הספר היסודי.
רונה לי שמעון ששיתפה את הטקסט לצד קליפ בו היא רוקדת לרקע השיר "ילד מטריה" של עטרה אוריה, שעוסק בילדים שעוברים חרם וטענה: "זה היה יום אחרי ל״ג בעומר. בכיתה ד׳. באתי לבית הספר ואף אחד לא דיבר איתי יותר. כולם צחקו עלי. דיברו עלי מאחורי הגב".

עוד הסבירה: "לאף אחד אסור היה לשחק איתי. וככה, במשך חודשים הייתי בלתי נראית. חוץ מאלונה. ילדת הפרחים שהייתה שם איתי. היא החזיקה לי את היד, הלב והראש כדי שלא אטבע. קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. אני מניחה שרק מי שזה קרה לו, יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות".
לסיום כתבה: "תחושת גלות. ובדידות אין קץ. זה לא פוסט של הטפה. זה לא פוסט מתמסכן. בדמעות הללו מצאתי חלקים ממני. הרי בדיוק בזכות זה התחלתי לשחק עם אבנים ופרחים וב-D&D (מבוכים ודרקונים) כל הרגשות האלו הפכו אותי למי שאני היום. והכישור הזה, של לעמוד לבד מול העולם, הוא שנתן לי את האומץ ללכת לבד אחרי החלומות שלי. אז אם אתם רואים ילד שנשבר לו הלב מחרם, תגידו לו שיהיה בסדר, תדברו איתו תחבקו אותו חזק. תדעו שבכל מקום שנשבר משהו אחד, גדל משהו אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מענין כל הילדים עוברים משהו בילודתם
    סלבי 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוקדים עם כוכבים זה תוכנית אפשר ללומד משהו כל אחד צריך מה עובר משהו עצוב
    סגור