טלוויזיה

רונה-לי שמעון בוידוי חשוף: "כמה זה חסר"

שופטת רוקדים עם כוכבים בחרה לשתף את העוקבים הערב בתהליך משפחתי מפתיע שעברה יחד עם אחיה בעקבות חסך ילדות, "זה חסר באלבום זכרונות שלנו"
מערכת ice |  6
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
כוכבת פאודה ושופטת רוקדים עם כוכבים רונה לי שמעון, שבנוסף מככבת בימים אלה בכותרות כבת זוגו הטריה של לירז רוסו - סטטיק, חושפת את הסיבה לנסיעה המשפחתית שלה למרוקו לפני שבועיים.
שמעון העלתה מהטיול המשפחתי תמונות וסרטונים והערב החליטה לצאת בוידוי מרגש בקשר לחוויה המשפחתית ששיתפה בה את העוקבים. "אני רוצה להיות כנה רגע. אנחנו לא טיילנו כמשפחה כשהיינו קטנים. אף פעם לא היינו בחול כולנו ביחד. מכל מיני סיבות. לפני כמה שנים, התחלנו לדבר על זה אני והאחים שלי, שאיזה מוזר זה באמת שלא עשינו את זה. וכמה זה חסר באלבום זיכרונות שלנו. וכמה חבל. ואיך היינו רוצים שזה יהיה אחרת.
"שנה שעברה אמא הודיעה לנו שנגמר הסיפור שלנו, ושאנחנו נוסעים כולנו יחד. אני הייתי סקפטית ממש. אני לא יכולה לתכנן כל כך הרבה קדימה, ומה אם יכנס משהו שלא אוכל לבטל. וגם איך יהיה….אמא ביקשה ממני לסגור תאריכים חמישה חודשים קדימה. וזה מה שעשיתי. ביקשתי מהמנהלים שלי שיסגרו לי 10 ימים ביומן. וכל היה.
 

"הטיול הראשון שלנו, בו אמא שלי התגלתה ככוכבת רשת ענקית, היה טיול מורכב. אני נסעתי המון בעולם. אבל לבד. נענית רק לגחמות וללו״ז של עצמי. ופתאום. עוד אנשים. וקצב שונה. ורצונות שונים. 5 רצונות שונים אם לדייק. קשוח…. מאוד אפילו….
"הטיול למרוקו הוא השלישי שלנו יחד. אמנם בהרכב חסר כי גאיצ׳וק לא יכל לבוא. ורק עכשיו אנחנו מתחילים באמת לעבוד ביחד. כצוות. לכבד אחד את השני. להתחשב. זה מאוד לא נוח רוב הזמן… להתחשב… וזאת בעיניי פעולת האהבה בין הכי חזקות שיש. אז הנה קצת מההצלחות שלנו. תודה לכם משפחה שלי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לכולם
    אמיתי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תקשיבו כל אחד יכול להביע את דעתו אבל אני יכול להבין כמה זה קשה לחשוף דברים אישיים תחשבו אם הייתם במקומה במקום לומר כל הכבוד על האומץ אתם מורידים לה
    סגור
  • 5.
    ?
    מימי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיותר הסיפור הוא שלך בלבד ולא מענין אני אף פעם לא יצאתי מי גבולות הארץ לחפש את שורשי בארץ מוצאי אבל לא היה תקציף וגם היום אין עבר 70 שנה ואת מי זה מענין תנוחי תרגעי וגם זה יעבור
    סגור
  • 4.
    מיותר
    איתי 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שתהנה אבל הכתבה מיותרת.
    סגור
  • 3.
    את מי זה מעניין
    מיכל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אינפורמציה נבובה
    סגור
  • 2.
    מעניין
    כרגיל 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את הביצה
    סגור
  • 1.
    חשיפה מיותרת של הדברים האישיים. לא מוסיף כלום. (ל"ת)
    מר ציפן 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור