ויראלי

זוכת האח הגדול מושפלת: "נראית עם פיגור שכלי, הפלה"

הזוכה שיתפה את ההודעות שקיבלה וכתבה :“נראית עם פיגור שכלי כמו אח שלה”, “אח שלך מפגר מסריח”, “ילד מסריח זה מה שהוא, הפלה!”. על כך היא כתבה: "עוקבים יקרים שלי, היום היה לי יום עמוס ומלא בעשייה ותודה לבורא עולם על זה, אבל יש משהו שאני סוחבת איתי מהבוקר ואני רוצה לשתף אתכם. יש תגובות רעות"
מערכת ice |  5
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
רק לפני 10 ימים, העונה האחרונה של “האח הגדול” ברשת 13 הגיעה לסיומה והזוכה הגדולה יובל מעתוק חטפה הכפשות, השמצות וקללות קשות מאוד ברשתות החברתיות. כעת היא מפסיקה לשתוק ומספרת מה היא חושבת על המסרים שקיבלה.
הזוכה שיתפה את ההודעות שקיבלה וכתבה :“נראית עם פיגור שכלי כמו אח שלה”, “אח שלך מפגר מסריח”, “ילד מסריח זה מה שהוא, הפלה!”. על כך היא כתבה: "עוקבים יקרים שלי, היום היה לי יום עמוס ומלא בעשייה ותודה לבורא עולם על זה, אבל יש משהו שאני סוחבת איתי מהבוקר ואני רוצה לשתף אתכם. יש תגובות רעות, תמיד יהיו, אבל יש תגובות של רוע טהור כה שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה מבחינתי".

עוד היא חשפה בפני עוקביה: “אני מצרפת לכם מקבץ תגובות ממישהי אחת שדרך אגב לא הגיבה מבדוי, היא הגיבה מהפרופיל האמיתי שלה והעלתה סטורי עם תמונה שלי מהפרופיל האמיתי שלה. בכל זאת בחרתי למחוק את השם שלה מפאת הכבוד שיש לי לעומתה.”
לסיום הסבירה: “התגובות שהיא הגיבה מזכירות לי שהזכייה והגביע שלי הוא גם של קובי ושעשינו את זה למענו. אני משתפת את הרוע הזה כי אני רוצה להעלות שוב את המודעות שפיגור ואוטיסט זה לא קללה” מעתוק סיכמה את הסטורי הלא פשוט ב-“אהבת חינם”.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מעתוק
    ד.ג 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה וחרפה תתביישו לכם אנשים חשוכים ועם רוע בלב עלובים שכמותכם
    סגור
  • 4.
    לבחורה שכתבה רע על יובל...מי יודע אולי יהיה לה ילד עם צ (ל"ת)
    קארמה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מעתוק זה אלייך נשמה
    סימה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקשיבי נשמה כל התגובות המכוערות האלה שאת מקבלת נכון זה כואב אבל רק שתדעי זה מיכת סתיו קצין הם נשים איומות שהיד על המיקלדת קלה את מדהימה וזכית בזכות ולא בחסד וגם לליאל אל תגיבו לאנשים כאלה הזוים הכל זה מיקינאה ??
    סגור
  • 2.
    מחריד איזה חברה אכזרית ומסוכנת ,דילול ממוקד
    כוכב צדק 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזעזע שקיימים כאלה מרושעים מסוכנים לחברה עם דעות איומות ורוע מזוקק שדורש דילול ממוקד.
    סגור
  • 1.
    אנשים קטנים ועלובים (ל"ת)
    ראובן 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור