ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת: "יוצאת עם שני גברים במקביל"

אחת המתמודדות הבולטות בבית "האח הגדול", יובל לוי, ממשיכה לתפוס את תשומת הלב, והפעם גילתה כי היא "ממקבלת" בחיי האהבה שלה: "אני אישה, אני נהנית מהמיניות שלי, האופי שלי הוא קצת יותר פלואידי, מסוגלת לצאת עם שניים במקביל".
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
יוצאת האח הגדול יובל לוי, שהודחה לא הרבה לפני הגמר, ידועה כאחת המתמודדות שמשכו את מירב תשומת הלב בבית, בין היתר בגלל הפתיחות הרבה שלה והיותה מי שלא ממש דופקת חשבון למה שאחרים חושבים עליה.
בריאיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", המשיכה לוי לדבר בפתיחות רבה וגם חשפה פרט או שניים לגבי חיי האהבה שלה: "בפן הזוגי נחמד לי, אני כזה 'ממקבלת'", גילתה לוי, ומיהרה להבהיר: "כן הם יודעים, אני לא עושה דברים מאחורי הגב, כי זה לא יפה. וגם הם ממקבלים, אז כולנו באותה סירה".

לשאלה אם אוהד בוזגלו צריך לדאוג, מיהרה לתקן: "לא, קודם כל אוהד בוזגלו לא נותן להן לצאת עם אחרים, אז זה ממש לא אותו הדבר. אני אישה, אני נהנית מהמיניות שלי ואני כנה ואני מאפשרת כמו שמאפשרים לי, זה הכל. האופי שלי הוא קצת יותר פלואידי, כאילו אני קצת יותר פתוחה, אני מסוגלת לצאת עם שני אנשים במקביל. אני לא יודעת עכשיו אם שלושה או ארבעה, זה כבר מוגזם, אני גם צריכה זמן לעצמי".
 
כזכור, אמירה קודמת של לוי באותו ריאיון ל"גיא פינס" שפורסמה קודם לכן, גרמה אף היא להרמת גבה לאחר שאמרה בהשקת מוצר חדש של ALMA לבריאות ומיניות האישה: "באופן כללי אנו מקדמים קצת את המודעות למיניות האישה ולגוף האישה ולאיבר הנהדר שלנו – לוואגינה. להרבה מאתנו יש כל מיני תופעות, של אם זה בריחות שתן, אם זה אחרי לידה שהנרתיק שלנו בעתם התרחב, אנחנו לא נהנות ממין כמו פעם, ואנחנו לא מדברים על זה".
כאן הפתיעה לוי בגילוי הלב כשאמרה: "אני נוסעת לפעמים באופניים ויש איזה באמפר, בורח לי איזה שפריצון קטן, וזה לגיטימי. זה קורה. פחות להתבייש. לכולנו יש פות. המוצר הזה הוא לא חודרני ולא פולשני. עושים לך עם לייזר על הפות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לא מעט נשים שמנהלים יחסים פתוחים
    Mtlk 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל בכל זאת מדובר בתופעה שולית.שלא נכון להכליל בה את העיקר
    סגור