ויראלי

טלי גוטליב תוקפת את הממשלה בעקבות הפיגוע: "טמטום גמור"

נציגת הליכוד בביקורת פנימית נוקבת נוכח המצב הביטחוני המדרדר. שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב בעקבות פיגוע הדריסה במחסום מכבים, ומקיים הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון. ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים בשוטף על פרטי פיגוע הדריסה במחסום מכבים ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע לזירה. עדכונים שוטפים
דוד זולדן |  2
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד מגיבה לפיגוע הרצחני במחסום מכבים, ותוקפת את המדיניות של הממשלה: "אז מה אם יש פיגועים - נבקש מהפלסטינים יפה ובנימוס להפסיק".
שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב בעקבות פיגוע הדריסה במחסום מכבים, ויקיים בקרוב הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון. השר מסר: "שולח את תנחומיי למשפחתו של ההרוג בפיגוע הדריסה הבוקר, ומאחל רפואה שלמה לפצועים. מדובר בפיגוע עם תוצאות קשות, מלוא ההערכה לכוחות הביטחון על פעולתם הנחושה שהביאה לחיסול המחבל תוך זמן קצר". 
ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל עדכונים על פרטי פיגוע הדריסה במחסום מכבים ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע לזירה. 
מוקדם יותר מחבל פלסטיני דרס הבוקר (יום חמישי) עם משאית שלושה צעירים כבני 20 במחסום מכבים שליד העיר מודיעין, ואחד מהם נפצע באורח אנוש, ומותו נקבע בבית החולים שערי צדק בירושלים. השניים הנוספים נפצעו באורח קשה וקל. הוא המשיך בנסיעה עד מחסום חשמונאים, שם נוטרל בירי על-ידי לוחמי המעברים. לפי מד"א, עוד שלושה נפצעו באורח קל בתאונת דרכים, כתוצאה מהתנגשות עם המשאית הדורסת.
לאחר הדריסה, המחבל המשיך בנסיעה לכיוון מודיעין. דיווח על האירוע הגיע ללוחמי המעברים במשרד הביטחון שנמצאים במחסום חשמונאים, והם ירו בו ונטרלו אותו כשהגיע למחסום. עם נטרול המחבל החלו הכוחות בסריקת המשאית, בין השאר כדי להבין אם החזיק כלי נשק. צה"ל נערך כעת לפשוט על ביתו של המחבל, ולבצע תחקורים ומעצרים לפי הצורך. כביש 443 נחסם לשני הכיוונים, וכך גם מחסום חשמונאים - שכבר נפתח מאז.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסוס הטרויאני ממשרד הבטחון צמשיך לקשקש.
    מתי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדאג שמחבלים לא יעברו לשטח ישראל בדרכים עקיפות ואחר כך ירצחו אנשים.תדאג לסגור כבישים לתנועת פלשתינים כמו שהיה בעבר כאשר הפיגועים התרבו.לסגור את 433 לפלשתינים,וגם לאסור תנועה בכל כביש בבקעה שבו היה פיגוע.מתגעגעים לאנשי בטחון עם אופי כמו רפול ,שרון ועוד.
    סגור
  • 1.
    היא צודקת נרדמתם בשמירה תתחילו לפעול
    אבי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המשפחות של רוצחיי יהודים על משאית והחוצה ושהעולם יקפוץ אנחנו מאבדים יהודים לשווא ואתם מבליגים
    סגור