ויראלי

עומר אדם ויעל שלביה בדרך לחופה? "לא מפחיד אותי"

הדוגמנית הצהירה בראיון כי היא מוכנה לשלב הבא: "להתחתן זה לא משהו שמפחיד אותי. ברגע שאת מוצאת את הגבר שטוב לך איתו ואת מרגישה את החברות ואת הדברים קדימה, אין לי בעיה להתחתן. אני רואה את זה קורה"
מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום עדן גניש)
יעל שלביה וצוות ההפקה הישראלי של מותג האופנה "רנואר" צילמו השבוע באמצע הרחוב את הקמפיין החדש של הרשת, אבל בין כל העבודה הקשה לחיים בארץ במסגרת הסדרה מחוברים, יש לדוגמנית לא מעט על הראש.
בראיון לערן סויסה בישראל היום סיפרה: "הדבר שהכי ביאס אותי בעולם הוא שנוצרה תחושה שאמא שלי לא בקשר איתי ושיש בינינו נתק, מה שכמובן ממש לא נכון", היא מספרת. "הסצנה ב'מחוברים' שבה אמא שלי מתלוננת בפני שאני לא משתפת אותה במה שעובר עלי, מתייחסת לתקופה מאוד קצרה וספציפית בחיים שלי. זה היה משבר מאוד קטן ששיתפתי אותו כדי לחשוף את הסיפור ולהראות מה יכול לקרות כשלא משתפים ולא מספרים. ואז אנשים חושבים שאנחנו בנתק וזה הכי כואב לי בעולם".

על הזוגיות עם עומר אדם סיפרה: "עומר לא מתראיין, אבל זה לא מגיע מתוך יהירות של 'אני לא רוצה לדבר' או 'אל תפנו אלי'. זה פשוט מביך אותו וזה הדבר הכי יפה בעיניי. מה יותר יפה מזה שגבר אומר 'יש לי את המוזיקה שלי, אבל אני לא העניין מעבר לזה'. אנחנו גם בקושי יוצאים בארץ ונמצאים הרבה במושב. מתעוררים בבוקר וכל אחד בעיסוקים שלו, חוזרים הביתה בערב, אוכלים ארוחת ערב ורואים סרט. להתחתן זה לא משהו שמפחיד אותי. ברגע שאת מוצאת את הגבר שטוב לך איתו ואת מרגישה את החברות ואת הדברים קדימה, אין לי בעיה להתחתן. אני רואה את זה קורה".
לראיון הזה אגב, שלביה הגיעה שהיא מלווה בתות, הכלבה החדשה שעוררה סערה ענקית אשר קיבלה מבן זוגה ממש לא מזמן, בשל הטענות שהוא רכש אותה בסכום של כ-10,000 שקל, מה שהוציא את חמתם של שוחרי בעלי החיים, כמו אורנה בנאי למשלה, על כך היא הגיבה בראיון שהיא מאושרת שהיא זו שמגדלת את הכלבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה