רכילות עסקית

רנואר השיקה קולקצייה במוזיאון, ומי לא באה?

רנואר והמעצב דוד פולונסקי השיקו את קולקציית ישראליאנה במוזיאון תל אביב לאמנות בהשתתפות סלבריטאיות נוצצות. בלטה בהיעדרותה: טליה עובדיה 
מערכת ice | 
השקת קולקציית ישראליאנה (צילום דודי פרץ)
אתמול בערב השיקה חברת האופנה רנואר יחד עם המאייר דוד פולונסקי את קולקציית "ישראליאנה" במוזיאון תל אביב לאמנות. באירוע ההשקה הופיעה להקת הגבעטרון, והשתתפו אלי ברקוביץ ויוסי ברוש (הבעלים של קבוצת רנואר), סרג׳ דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר, אריה שיבר, סמנכ״ל פיתוח קבוצת רנואר, טניה כהן עוזיאלי מנכ"לית מוזיאון ת"א, הזמר והפילנטרופ דניאל אריסון ואביו מיקי דורסמן ועוד. 
באירוע ההשקה של רנואר נכחו שלל סלבריטאיות ובהן תקווה גדעון, יעל שלעביה ויעל גולדמן, לאה שנירר, רותם חג'ג', מורן אטיאס ושיר אלמליח. הזוכה הטרייה של האח הגדול, טליה עובדיה, היתה אמורה להגיע לאירוע בליווי בן זוגה שחף רז (שהגיע למקום השלישי בתוכנית הריאליטי), אבל הזוג נאלץ לבטל את השתתפותו לאחר שטליה חשה ברע כשנכחה באירוע אחר. ההיעדרות של הזוג עלתה להם בעשרות אלפי שקלים שהיו אמורים לקבל עבור ההגעה לאירוע. אחותה של טליה שגם מייצגת אותה אמרה שמאז גמר האח הגדול היא לא נחה וכנראה שסבלה מנפילת מתח.
קולקציית "ישראליאנה" נוצרה בשיתוף עם המאייר דוד פולונסקי ובהשראת תערוכת היחיד שלו במוזיאון תל אביב. פולונסקי פרץ לתודעה הציבורית עם עבודתו על הסרט ואלס עם באשיר (2008) שביים ארי פולמן והיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר. בתערוכה מוצגים מאות דימויים, ציורים, תצלומים, בובות, סצנות קולנועיות וחומרי ארכיון של פולונסקי, כולל איורים מהסרט ואלס עם באשיר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה