מינויים

ממוזיאון תל אביב לתנובה: זה המינוי החדש בחברה

שירלי גלס, דוברת עריית יהוד-מונוסון ולשעבר מנהלת השיווק במוזיאון תל אביב, מצטרפת לתנובה ותנהל את מערך התקשורת הפנים ארגונית של החברה: "אחד התחומים המשמעותיים ביותר בקרב מעסיקים"
מערכת ice | 
שירלי גלס (צילום רמי זנגנר)
חברת תנובה הודיעה על מינויה של שירלי גלס למנהלת התקשורת הפנים ארגונית של הקבוצה. היא תעבוד תחת נוי קדם-מדמון, ראש מערך התקשורת של הקבוצה, ותיכנס לתפקידה בימים הקרובים.
בחברה ציינו כי גלס מביאה עמה לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחומי התקשורת והפרסום. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת עיריית יהוד-מונוסון והייתה אחראית על מערך התקשורת הפנים והחוץ ארגוני, לרבות ניהול המשברים וניהול הנכסים הדיגיטליים של הרשות.
קודם לכן, שימשה כסמנכ"לית לקוחות במשרד ליעוץ ותקשורת שיווקית. כמו כן במהלך השנים עסקה בתחומי הקופירייטינג והקריאייטיב, ובין השאר שימשה כמנהלת תקשורת שיווקית במוזיאון תל אביב לאמנות וכמנהלת יחסי הציבור של מועצת החלב.
 
בהשכלתה, גלס, תושבת רעננה ואם לשניים, הינה בעלת תואר ראשון BA בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, MA בתקשורת מהאוניברסיטה העברית ובוגרת מסלול קופירייטינג של המכללה לתקשורת ולפרסום ACC (תרצה גרנות) בציון לשבח.
נוי קדם-מדמון, ראש מערך תקשורת של קבוצת תנובה, מסרה לרגל המינוי: "אני מברכת על בחירתה של שירלי מבין מאות מועמדים לתפקיד. תחום התקשורת הפנימית בתנובה הוא אחד התחומים המשמעותיים והמרכזיים בחברה. בשנים האחרונות זהו אחד התחומים המשמעותיים ביותר בקרב מעסיקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה