שיווק ופרסום

יעל שלביה בחשיפה מרגשת: עשתה את זה בפעם הראשונה

יעל שלביה ורנואר חשפו את קולקציית הג'ינס החדשה בעיצובה של הכוכבת: "מתרגשים להשיק את קולקציית הג'ינסים החדשה בעיצובה של יעל שלביה. עכשיו בחנויות ובאתר רנואר!"
מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
אחרי החזרה המרגשת ביחד עם בן זוגה, הזמר המצליח עומר אדם, מדובאי חזרה לארץ לאחר מספר חודשים באיחוד האמירויות, יעל שלביה ממשיכה לקטוף קמפיינים בקצב מסחרר, והפעם מדובר במהלך מרגש אף יותר שלוקח אותה לשלב הבא בקריירה שלה כדוגמנית, בעוד הפעם לצד הקמפיין הנוצץ שהשיקה ביחד עם ענקית האופנה 'רנואר', שלביה עושה צעדים ראשונים כמעצבת.
אז מה המשמעות בעצם? בניגוד למקרים אחרים בהם פרסמה ודיגמנה למותגים ששכרו את שירותיה בכדי לככב בקמפיין שלהם, הפעם שלביה מעורבת הרבה יותר - וחתומה על עיצובה של קולקציית הג'ינסים החדשה של רנואר שעלתה השבוע לאתר החברה וכמו כן, גם הגיעה לחנויות.

במסגרת הקולקציה החדשה אותה עיצבה ניתן למצוא מכנסי ג'ינס, מחוכי ג'ינס, חצאיות, ג'קטים ואפילו חולצה מכופתרת, כאשר לכבוד עליית הקולקציה, שלביה גם צילמה פרסומת מיוחדת לכבוד המאורע המרגש - בדרך אולי לקריירה חדשה ומרגשת במיוחד כמעצבת. בהודעה שנשלחה על ידי רנואר ללקוחות נכתב: "מתרגשים להשיק את קולקציית הג'ינסים החדשה בעיצובה של יעל שלביה. עכשיו בחנויות ובאתר רנואר!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה