שיווק ופרסום

יעל שלביה בשמלת כלה: הקמפיין הרומנטי של הכוכבת

הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, הצטלמה בשמלת כלה פרחונית לקמפיין החדש של ZER4U והציתה לכולנו את הדמיון
מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום עדן גניש)
הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, פרזנטורית ונערת הפרחים האולטימטיבית של ZER4U, הצטלמה לקמפיין החדש של ZER4U לקראת היום המאוהב ביותר בשנה, חגם של הפרחים - ט"ו באב.
בהשראת האהבה והזוגיות בחייה, הגיעה יעל שלביה לצילומים של ZER4U, שנראו קצת כמו חזרות לקראת הפסטיגל, שגם בו לוקחת חלק הכוכבת העסוקה. הפרזנטורית נדרשה בין היתר לרחף על ענן לצילומים רומנטים במיוחד עם שלל פרחים שהתעופפו לצידה באויר. "היה מאתגר אבל גם מאד ריחני", כך גם לדבריה של שלביה, שהצטלמה עם שמלת כלה מלאה בפרחים מסביב, שהציתה את הדמיון - האם כך זה יראה כאם וכאשר תעמוד מתחת לחופה עם עומר אדם?
במהלך יום הצילומים, יעל שלביה אמרה שהבית שלה תמיד היה ויישאר כאן בישראל. לדבריה, בשנה האחרונה היא עברה תהליך עצום והיום היא במקום שהכי טוב לה בו מכל הבחינות. ועדיין, המחווה הרומנטית ביותר בעיניה, חוץ מהפודל טוי כמובן שקיבלה ממש עכשיו במתנה מבן זוגה הזמר, בכל מקום בעולם ולא רק בט"ו באב, היא פרחים בכלל וסחלבים בפרט, אם רוצים להיות ספציפיים. 
יעל שלביה (צילום: עדן גניש)
יעל שלביה (צילום: עדן גניש)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה