נדל"ן ותשתיות
דאגה אחת פחות: הפתרון החכם של תדהר שיחסוך לרוכשים כאב ראש
תדהר חושפת אפליקציה חדשנית שתלווה רוכשי דירות מרגע הרכישה ועד אחרי קבלת המפתח. מעקב מתקדם, ניהול מסמכים, פגישות בלחיצת כפתור ושקיפות מלאה – כל מה שצריך כדי לשלוט בתהליך בביטחון מלא

קבוצת תדהר הודיעה על השקת אפליקציית הלקוחות החדשה, שנכנסה לשימוש השבוע. האפליקציה החדשה תלווה את רוכשי הדירות מרגע הרכישה, דרך תכנון הדירה, בעת קבלת המפתח ולאורך כל תקופת הבדק והאחריות.
מדובר במהלך שממשיך את המהפכה שהובילה תדהר בשנים האחרונות עם שיטת תדהר ועם הצעת האחריות המורחבת ל-10 שנים. מהלך שמעניק לרוכשים שקט נפשי וביטחון לאורך זמן, ושינה את כללי המשחק בענף הנדל"ן.
האפליקציה מאפשרת מעקב אחר התקדמות הפרויקט והדירה, ניהול מסמכים ומצבי חשבון, תיאום פגישות עם אנשי המקצוע בלחיצת כפתור, וקבלת תזכורות חשובות לכל אורך התהליך. כל זאת, במטרה להעצים את תחושת השליטה, הוודאות והביטחון של הלקוחות לאורך כל הדרך.
בשלב הראשון תושק האפליקציה בפרויקטים נבחרים של תדהר, ומציעה ללקוחות רמת שקיפות גבוהה, גישה נוחה למידע ועדכונים שוטפים, שליטה בתהליך ורמת ודאות גבוהה. כל אלה תורמים לחיזוק הקשר עם הלקוחות, לבניית אמון ושביעות רצון גבוהה. – את הפסקה הזאת לנסות לדחוס לתוך הפסקה למעלה.
את האפליקציה קבוצת תדהר פיתחה יחד עם חברת mint - חברת הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס, שמפתחת ומובילה פתרונות דיגיטליים מתקדמים עם התמחות בפלטפורמות נאמנות, תשלומים, שירותים חכמים ו-Ai.
עוד ב-
אורי לוין, מנכ"ל תדהר: "שילוב האפליקציה עם הצעת הערך הייחודית של הקבוצה, אחריות המורחבת ל-10 שנים, משנה את חווית הלקוח וממצבת את תדהר כמובילת חדשנות השמה את הלקוח במרכז העשייה. אנו מחויבים להוביל את ענף הנדל"ן תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת, שירות יוזם ומותאם אישית, ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה