תרבות ופנאי

עומר אדם מגשים חלום: זה מה שסידר לחייל צה"ל

לגזור חוגר על הבמה? הזמר המשועשע כנראה אהב מאוד את הרעיון הלא שגרתי של החייל שניגש אליו במקרה כששהה במלון ונענה על ידו בחיוב ומיד מנהליו של אדם דאגו לכל התיאומים. מסתבר אגב, שבערב המופע אדם שוב פגש החייל המשוחרר ביוזמתו מאחורי הקלעים ונתן מתנה אישית מושקעת במיוחד
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
לא מפסיק להפתיע. שוב עומר אדם פרסם קטע ברשתות החברתיות מתוך המופע שלו בהיכל מנורה מבטחים ובו הפתעה גדולה שסידר לחייל אחד שעלה לבמה כדי לגזור שם את החוגר שלו עם הסיום מהשירות בצה"ל.
ב-TMI פרסמו כי מדובר ביוסף חן, חייל שבדיוק השתחרר, אשר הזדמן לו לפגוש את הזמר במקרה במלון הילטון בשבוע שעבר ועם הרבה מאוד אומץ הוא ניגש אליו כדי לבקש ממנו להגשים את החלום הזה.

הזמר המשועשע כנראה אהב מאוד את הרעיון הלא שגרתי של החייל שנענה על ידו בחיוב ומיד מנהליו של אדם דאגו לכל התיאומים. מסתבר אגב, שבערב המופע אדם שוב פגש החייל המשוחרר ביוזמתו מאחורי הקלעים ונתן מתנה אישית מושקעת במיוחד.
במהלך הערב הזמין הזמר את יוסף לבמה כשברקע ביצע את השיר: "בסוף הכל חולף" עם המילים "חיילים חוזרים הביתה מהמפקד לסופשבוע מטורף אולי לאי בודד", ומול מאות אלפים הוא חגג את השחרור שלו מצה"ל וגזר את החוגר.
יוסף חן מסר לTMI: "הוא ביקש שאגיד משהו על הבמה אבל לא יכותי לומר מילה, רציתי להגיד כמה שאני מעריך אותו והוא מגיע להמון לבבות ומשמח בעיקר חיילים . הכל צף לי, ראיתי אנשים שמחים, זה היה רגע מרגש המתנת שחרור הכי טובה שיכולתי לקבל, החלום של כל חייל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה