תרבות ופנאי

עומר אדם חושף הכל: כמה באמת עלתה הכלבה?

הזמר חזר אמש לבמות בישראל עם מופע השקה לטור בהיכל מנורה שהגיע לסולד אאוט תוך שעות בודדות. אדם חשף בפני הקהל מה עם הטבעת של יעל שלביה וגם, כמה עלה הכלב שהביא לה?
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום יניב אדרי, באדיבות קאטליה, אופטיקנה)
עומר אדם פתח אתמול את טור הופעות הקיץ שלו בהיכל מנורה מבטחים, שמהווה גם טור הקאמבק שלו לבמות בישראל אחרי שהות של מספר חודשים בדובאי יחד עם בת זוגו יעל שלביה. מלבד הופעה של שעה וחצי שכללה כמה תלבושות, ולהיטים מוכרים, אדם בחר לפתוח במיצג הומוריסטי על המסכים בו הוא 'ענה' את תשובותיו לגבי השמועות הרבות שנסובו סביבו לאחרונה.
מהפודל החדש שקנה לבת זוגו יעל שלביה, והצליח לעורר סערה סביב סוגיית רכישת כלבים גזעיים על פני אימוץ, עד לנבואת הטבעת שהופצה על ידי הנומרולוגית וגם עקיצה לשרת תהחבורה לשעבר מרב מיכאלי שביקרה את השיר "קאקדילה" שהוציא לפני כשנה.
הסרטון הוצג כצ'אט חי בין השואל לאדם. במהלכו אדם נשאל את כל השאלות סביב הסוגיות שעוררו שמועות ובאזז, וגם ענה בחזרה "בפתיחות".
"חחח מה זה אתה עדיין בדובאי? כולם מדברים פה שעזבת לגמילה" שאל הצ'אט את השאלה הראשונה. תגובתו של אדם היתה, "כן עזבתי לגמילה, מהשמועות".
השאלה השניה התייחסה לנושא הטבעת שעלה בעקבות תחזית נומרולוגית שהפכה ויראלית, "קנית ליעל כבר טבעת?" הזמר השיב, "כשאקנה אתה תדע אל תדאג".
"ועוד שאלה אולי פחות נעימה, אפשר לשאול?" נכתב בצ'אט, "נו שאל", "סידרת את העניינים עם שרת התחבורה?" אדם הגיב לשאלה שנוגעת ביקורות שחטף ממיכאלי וענה בעוקצנו, "ברור! מה לא שמעת היא כבר לא שרה?"
בשאלה האחרונה התייחס הצ'אט לפודל קיבלה שלביה, "ועכשיו שאלה רצינית אפשר? תגיד כמה עלה הכלבלב?", אדם טען בתגובה, "הכלבלב עלה המון שעות חיפוש, לא פשוט למצוא מישהו שתורם פודל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה