תרבות ופנאי

עומר אדם בטירוף: ימכור 40 אלף כרטיסים להיכל מנורה?

זה קורה שוב והפעם הכוכב שחזר להופיע לא חיכה הרבה זמן. עומר אדם פותח מופע רביעי ברצף בהיכל מנורה, האם יגיע לסולד אאוט של 40 אלף כרטיסים?
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
התופעה המטורפת הזאת לא מפסיקה להפתיע: אמש (שני) הודיע עומר אדם על פתיחת מופע שלישי ונוסף בהיכל מנורה אחרי שהכרטיסים לשני התאריכים הראשונים חוסלו בשעות בודדות. 
השאלה כמה זמן ייקח גם למופע השלישי להימכר במלוא כרטיסיו לא נשארה תלויה הרבה זמן באוויר וכבר היום, 24 שעות אחרי אדם מסמן את המופע השלישי כסולד אאוט ופותח מופע נוסף, "ואחרון", לדבריו.
הקאמבק של עומר אדם לבמות בישראל כבר סומן כסולד אאוט בשבוע שעבר. נזכיר כי מכירת הכרטיסים החלה בשילוב מהלך שיווקי מבריק בעקבות תקרית שומר המסך והביקורות.
כעת, שבוע אחרי ששני המופעים שפתח בזה אחר זה הפכו סולד אאוט, אדם מודיע על פתיחת מופע חדש בהיכל מנורה, מה שיקרב אותו למכירת 40 אלף כרטיסים. לפני שעה העלה אדם באינסטגרם הודעה על פתיחת המכירה הרביעית וכתב: "נפתח עוד מופע רביעי ואחרון אהבות שלי, מחכה לראות אותכם".
בעוד שני התאריכים הראשונים נקבעו לאמצע השבוע - ימים שלישי ורביעי, אמש פתח מופע ראשון שמתוארך לסופ"ש העוקב, וכעת התאריך החדש שנפתח גם הוא מיועד למוצ"ש ברצף התאריכים, כך שלא צריך לתהות כמה מהר ייקח לקהל המעריצים הלהוט לחסל גם את המלאי הזה.
 

הזמר פתח את מכירת המופע השני לפני שבוע אחרי שעתיים מפתיחת המופע הראשון, ובשניהם הכרטיסים שעמדו למכירה נחטפו בתוך 4 שעות בלבד. אדם השלים מכירה של כמעט 18 אלף כרטיסים וכתב: "כפרה עליכם, אוהב אתכם, תודה על הכל, נפגשים בקרוב בע"ה".
אדם כתב אתמול: "בוקר טוב אהבות שלי, אני מקבל מכם מלא תגובות בימים האחרונים ואני רוצה שתדעו שאין סוף לאהבה שלי אליכם. אני יודע שאומרים שהכל בראש אבל בהופעה הזאת הולכות לכאוב לכם הרגליים… אז בקיצור תביאו אתכם בן גיי לשרירים ואלוורה לכוויות, היום ב 14:00 פתיחת קופות ״סוף העולם״.
לסיום הוסיף: "נ.ב, קלטתי שהתחברתם לקטע של השומר מסך שלי, אז תכינו להופעה שומרי מסך מקוריים תייגו אותי ומי שיהיה הכי יצירתי מקבל שווארמה + צ’יפס + סלט, אוהב אתכם, התגעגעתי רצח, הכרטיסים באתר קופת ת״א, או ב*2207, תכף מתחילים".
כזכור, אדם העלה תמונה חדשה שלו אוכל שווארמה, צ'יפס וסלטים ועל השולחן אותו הטלפון עם כיתוב דומה בגופן לזה שפורסם ושם נכתב: "8.8, היכל מנורה, המכירה תפתח ביום רביעי ב-12:00".

צילום: אור גפן
כזכור, בתמונה לפני כן במסך הטלפון של הזמר כתוב באותיות לבנות על רקע שחור: "לא לאכול, אוכל זה בראש הכל שטויות", שמרמז כי כנראה הזמר מתמודד עם פחד מהשמנה, על רקע לא מעט העלבות שחטף בשנים האחרונות מצד הייטרים ברשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדיר
    אדיר 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ה150 אלף שאייל גולן מילה בכמה חודשים לא תכתבו אתם מבישים
    סגור