ויראלי

עומר אדם גאון שיווקי: למה אכל בלי הפסקה?

עומר אדם העלה תמונה חדשה שלו אוכל שווארמה, צ'יפס וסלטים ועל השולחן אותו הטלפון עם כיתוב דומה בגופן לזה שפורסם ושם נכתב: "8.8, היכל מנורה, המכירה תפתח ביום רביעי ב-12:00"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
ממש רגע אחרי שעומר אדם, אחד הזמרים הגדולים בישראל, גרם לכולם לחשוב הוא מתמודד עם פחד מהשמנה, כאשר תמונת שומר המסך בפלאפון שלו, שנחשפה במקרה ברשת בעקבות תמונה בחתונה של רון ביטון הציתה אש, הוא עשה מהלך שהראה למה הוא כזה גאון שיווקי.
אדם העלה תמונה חדשה שלו אוכל שווארמה, צ'יפס וסלטים ועל השולחן אותו הטלפון עם כיתוב דומה בגופן לזה שפורסם ושם נכתב: "8.8, היכל מנורה, המכירה תפתח ביום רביעי ב-12:00".

צילום: אור גפן
כזכור, בתמונה לפני כן במסך הטלפון של הזמר כתוב באותיות לבנות על רקע שחור: "לא לאכול, אוכל זה בראש הכל שטויות", שמרמז כי כנראה הזמר מתמודד עם פחד מהשמנה, זאת על רקע לא מעט העלבות שחטף בשנים האחרונות מצד הייטרים ברשת.
באופן כללי לא מעט עובר על הזמר שרק לאחרונה נצפה כשהוא מגיע בשעות הערב לכותל המערבי ומתפלל. נוסף על כך, חבורת חרדים שהייתה במקום, החלה לרקוד בשמחה וצירפה את אדם אליה, שרקד ונהנה עם שאר המבקרים בכותל.
כזכור, זו ממש לא הפעם האחרונה שהזמר האהוב, שחזר רק לאחרונה עם בת זוגו יעל שלביה אחרי תקופה ממושכת בדובאי, עושה צעדים שמקרבים אותו לדת. באוגוסט האחרון, אדם הגיע עם שלביה  לביקור חשאי בשכונה החרדית גבעת שאול בירושלים.
 

אדם הגיע עם ג'יפ המרצדס היוקרתי שברשותו, לביקור אצל איש עסקים נודע כשהוא מלווה במאבטחים צמודים. בעת שיצא מהביקור, אדם נדהם לגלות עשרות בחורי ישיבה חרדים ניגשים אליו וצועקים לו "עומר אוהבים אותך". חלק מבחורי הישיבה אף ביקשו מאדם לעשות איתם סלפי והוא הצטלם איתם והמשיך לתוך הרכב.
לא בכדי שבקהילה החרדית אוהבים את הזמר המצליח. אדם מצהיר באופן פומבי על זיקתו הרבה לדת, ועל אף הכסף הגדול שהוא מפסיד מכך, אדם לא מופיע בשבת ובנוסף את ההצלחה הגדולה שלו הוא זוקף בין היתר בכך שהוא לא מופיע בשבת. נוסף על כך, בת זוגו שלביה מגיעה מבית חרדי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה גאון שיוקי? גם ככה הכרטיסים יהיו סולד אאוט ….
    ל 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מספיק אנשים במדינה שיקנו כרטיס להופעה שלו בלי קשר למה הוא העלה או לא העלה… זמר מצליח בלי שום ספק גאון שיווקי? לא ממש
    סגור