קריירה ולימודים

בשורה לחיילי המילואים: אלו המלגות בסך 5,000 שקל מהן ייהנו

בפעם הראשונה: משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה יממן מלגות אקדמיות לחיילי מילואים בתחומי המדעים המדויקים וההנדסה. אלו התנאים בהם יצטרכו לעמוד
מערכת ice | 
חיילים (צילום Wisam Hashlamoun/Flash90, Freepik)
בשורה לחיילי המילואים: משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה מפרסם היום השקעה במלגות חדשות למשרתי מילואים, לצורך מימון הלימודים לתארים אקדמיים מתקדמים. גובה המענק הוא 5,000 שקל, וזאת כהוקרה והערכה על פעילותם למען המדינה.
שר המדע אופיר אקוניס: ״כמו שהבטחנו, אנחנו משיקים מלגות חדשות לחלוטין שייעודם הוא משרתי המילואים. כשאזרח נקרא למילואים הוא תורם תרומה מיוחדת, שאינה מובנת מאליה. לכן, מי שתורם יותר - המדינה צריכה לדאוג לתגמול מיוחד עבורו. כך אנחנו משיקים את המלגה החדשה הזאת שמיועדת למשרתים במילואים״.

את הבקשות למלגה יכולים להגיש סטודנטים המסיימים תואר שני או שלישי ומשתלמים לפוסט-דוקטורט בתחומי המדעים המדויקים וההנדסה. המלגות מיועדות למשרתים במילואים ובכלל זה מי ששירתו לפחות 20 ימי שירות מילואים פעיל במהלך 3 שנים, או 14 ימים במהלך שנה או שנתיים צמודות למי שטרם מלאו 3 שנים לשחרורם. המועד האחרון להגשת הבקשות: 20.09.2023.
מוקדם יותר היום פורסם כי משרתי מילואים רבים לא מצליחים ליהנות באחרונה מהטבות דרך מועדון "בהצדעה", מאחר שהכניסה לאתר חסומה עבורם. אלו שכבר נכנסו גילו כי הטבה של 7% הנחה בכל קנייה עד 3,000 שקל בחודש ברשתות המזון קרפור ויינות ביתן הופסקה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה