ויראלי

חזי דין עבר ניתוח בהול בעמוד השדרה: "דחוף לחדר ניתוח"

חזי דין עבר ניתוח בעמוד השדרה שצפוי להציל לו את יד ימין. כעת הוא מעדכן במצבו: "הניתוח עבר בהצלחה רבה. תודה רבה על אהבה אינסופית! לא מובן מאליו"
מערכת ice |  6
חזי דין (צילום עמוד האינסטגרם שלו)
אמן האשליות וקוסם האקסטרים חזי דין חשף לפני מספר ימים בפוסט מרגש שעקב נפילה מגובה 30 מטר במהלך ביצוע קסם אקסטרים הוא נזקק לעבור ניתוח בהול בעמוד השדרה שיציל לו את ידו הימנית שנפגעה ומאבדת תפקוד.
כעת הוא מעדכן מחדר הבית חולים שהניתוח עבר בהצלחה וככל הנראה היד ניצלה: "הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח ונקווה לטוב. עבר בהצלחה רבה. תודה רבה על אהבה אינסופית! לא מובן מאליו".
כזכור, דין הודיע לאחרונה על הניתוח בפוסט מרגש: "נתחיל מהסוף, בשורות לא משה, אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השדרה כי אני מאבד את היד שלי, לא פחות! ולאבד את היד במקצוע שלי, זה לא כיף".
בנוסף חשף את הסיבה לכך: "ביוני שנה שעברה ביצעתי את האקסטרים האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל לוהטות. אמרתי שבשונה מאקסטרימים קודמים שביצעתי לפני עשור, מדובר בדבר לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא אעשה יותר, נפילתי מגובה 30 מטרים על המזרון השתבשה קיבלתי מכה חזקה בעמוד השדרה הצווארי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מוכשר מאוד! רפואה שלימה ומהירה וקלה! אמן! (ל"ת)
    ליאורה 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    רפואה שלמה
    אורי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שאלה בשביל מה הייתה צריך את השפוני? מקווה שתחלים במהרה מצא לך מקצןע אחר
    סגור
  • 4.
    רופאים
    קובי 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה חזי אני לא אייתי נותן לרופאים בישראל לעשות לי ניתוח פחד אימים הרופאים בישראל אלה עים אתה מיתנגד רפורמה אז מצבכה יהיה בסדר החלמה מהירה וקלה ועים חלילה אני יצטרך ניתוח מעדיף בחול לא נותן לרופאים הבזויים בישראל לגעת בי
    סגור
  • 3.
    רפואה שלמה (ל"ת)
    ע 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    דין
    אא 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם כל רפואה שלמה אחר כך את מי זה מעניין פרסמו שאבא שלי יהיה בריא עבר ניתוח קוצב לב ומה הדבר המטופש הזה לעשות וי ומי הוא בכלל איכססססס
    סגור
  • 1.
    אקסטרים מטופש (ל"ת)
    טמיר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור