ויראלי

אביבית בר זוהר חושפת פרידה קשה: "עד טיפת הדם האחרונה"

עשכיו זה רשמי: רגע אחרי שהודיעו על קאמבק מפתיע, אביבית בר זוהר הודיעה כי היא וקווין צרפתי נפרדו באופן סופי: "אני יודעת בדיוק מה אני שווה בגלל שניסיתי, ניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. תאחלו לי בהצלחה"
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר, כוכבת הריאליטי והמשפיענית, הפתיעה את כולם לפני כחודש אחרי שנחשפה בפרידה מהארוס שלה, קווין צרפתי, חמישה חודשים בלבד אחרי הצעת הנישואים הגרנדיוזית לה זכתה, אחרי שצרפתי הגיע רכוב על סוס לבן ברחבי פריז, בירת צרפת.
למרות זאת, שבועיים מאוחר יותר, אחרי לא מעט שמועות, השניים נחשפו בקאמבק מפואר במיוחד. למעשה, אביבית בר זוהר אישרה זאת עם סדרת סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. אל הסטורי הראשון בר זוהר הוסיפה תמונה עם צילום של בלון אדם עליו הכיתוב: "Welcome home my wife" וכתבה: "זה מה שחיכה לי כשחזרתי ממילאנו".
נוסף על כך, בר זוהר הציגה את שולחן האוכל מפא בכל טוב עם ארוחה מפנקת במיוחד, שם הופיעה תמונה של צרפתי ובר זוהר. הגושפנקא הגיעה עם הצילום של חדר השינה, שם ניצב דובי ענק מוקף בבלונים עם הכיתוב: "Better Together".
אלא שהיום (שני) שוב נודע כי בר זוהר וקווין צרפתי מפרקים את החבילה. בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות אמרה בר זוהר: "אני באמת, באמת מנסה שוב ומנסה שוב ונותנת צ’אנס, ושוב ושוב ושוב. אבל די, הפעם אני אהיה בסדר, הרבה יותר בסדר כי אני יודעת שעשיתי את הכל שזה ילך".
עוד הוסיפה כי: "אז כן, גם אני בן אדם וגם אני בוכה בלילות וזה לא בושה לבכות וזה לא בושה להתפרק, וזה אפילו לא בושה לשבת בבית ולא לרצות לצאת ולא לרצות לראות אף אחד כי את עצובה. אבל הפעם אני אחזור לעצמי חזקה מתמיד, לוחמת. אני יודעת בדיוק מה אני שווה בגלל שניסיתי, ניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי. תאחלו לי בהצלחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהמצחינות שדרכו על כדור הארץ (ל"ת)
    שקי קיא 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    את Zונה .לכן לעולם לא תהייה לך זוגיות אמיתית .
    יעקב 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את Zונה .לכן לעולם לא תהייה לך זוגיות אמיתית . רק ליסינג קצר מועד של כל מי שירצה לעשות עלייך סיבוב.
    סגור