ויראלי

ליהיא גרינר תחת אש: "גזענית, גם אני אישה אמיתית"

אחרי שיצאה במתקפה פוגענית נגד מגזין לאישה וידועניות טראנסיות, גרינר חוטפת אש בחזרה, "לא מייצגת כלום מלבד חוסר טאקט ויציאות גזעניות"
מערכת ice |  2
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
ליהיא גרינר נתפסה אמש (שלישי) בעוד אחת מההתבטאויות הבוטות שלה, והפעם על הכוונת, מגזין לאישה וידועניות טראנס-ג'נדריות. 
גרינר התראיינה למערכת ערב טוב עם גיא פינס וסיפרה על חלום שהיא מצפה לו מאז שהיא בתעשייה - לככב על שער מגזין "לאישה", מה שטרם התרחש. התגובה שלה לחלום היתה כמו תמיד משולחת רסן, והיא החליטה להתמקד במי שכן זכו לכבוד המיוחל.
"כל הזמן החלום שלי היה מאז שאני בתעשיה שזה כמעט 13 שנים זה שער בלאישה" אמרה גרינר בראיון, "לא פנוו אלי ולא יפנו. עברי הפלה, לא עניין אותה, עוד הריון, לא עניין אותה, אח שלי מת לא עניין אותה".
כאן עברה גרינר למתקפה פוגענית של צדדים שלא נוגעים בדבר, "כאילו, אפילו טראנסיות מקבלות שער. אפילו אישה עם 'בלושה' היתה בשער בלאישה. אפילו גברים הכי בוגדניים והכי מטורללים היו בשער בלאישה. אני אישה, אישה אמיתית. כשבאה אישה פאקינג אמיתית היא לא נמצאת".
גרינר כמו תמיד עוררה סערה בעקבות דבריה, אך מי שלא נשארו חייבות הן סלבריטאיות טראנסיות שהגיבו בחזרה.
רומי אברג'יל התייחסה לדבריה והעמידה אותה במקום, "גם אני אישה אמיתית ולא קיבלתי שער בלאישה. טרנסיות לא גנבו לך את השער יפתי. אנחנו נשים אמיתיות בדיוק כמוך".
גם השחקנית ליעוז לוי לא העבירה את המקרה בשתיקה ותקפה, "אני בטוחה שטרנסיות גזלו לך את השער בלאישה ולא העובדה שאת פשוט יצור פוגעני שלא מייצג דבר חוץ מאשר חוסר טאקט ויציאות גזעניות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די כבר, יא דבה פאתטית!!!!!!!! (ל"ת)
    טל 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהמה מלידה
    רחל 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעה מתלהמת מקללת מפיצה ריכולים יהירה על כלום.. מי את אישה רעה ודוחה תעזבי את המדינה או את התקשורת בבקשה שלא יצלמו אותך בכל פעם שתמונתך על העיתון דגים אני נתקפת בחילות קשות תניחי לנו אנחנו שונאים אותך
    סגור