ויראלי

בריטני ספירס מתגרשת שוב? "מאבטחים מפרידים בינה לבין בעלה"

סרט חדש ששודר בארה"ב חושף את מערכת היחסים הגרועה בין כוכבת הפופ לבעלה סאם אסגארי שכוללת גם אלימות מצד ספירס. אסגארי דווקא מגן על אשתו ותוקף את מי שמרכל עליה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
השערוריות בחייה של הזמרת בריטני ספירס לא פוסקות. לאחר החלטת בית המשפט האמריקני לשחררה מהאפוטרופסות של אביה, סרט תיעודי חדש חושף את הצרות בנישואיה עם סאם אסגארי, עד כדי אלימות של ממש מצידה כלפיו.
הסרט בשם Britney Spears: The Price of Freedom הוכן על ידי TMZ ושודר ברשת פוקס האמריקנית, וחושף כי הזמרת ובעלה, הצעיר ממנה, נקלעים לעתים קרובות לוויכוחים קשים – עד כדי כך שהאבטחה נאלצה להתערב. ככל הנראה אסגארי כבר לא שוהה הרבה בביתם ואף מעוניין לצאת מהקשר.
TMZ דיווחו בעבר כי כוכבת הפופ צורכת משקאות המכילים קפאין בכמויות גדולות עד שלפעמים היא נשארת ערה במשך שלושה ימים רצופים. לפי הדיווחים, ספירס שותה רד בול, צלסיוס, קפה ותה שן הארי "כמעט ללא הפסקה".
 
אסגארי מצדו תקף את יוצרי הסרט ופרסם באינסטגרם שלו: "זה מגעיל לחלוטין שאנשים שהיו בחייה באותה תקופה, כשלא יכלה להשמיע את קולה, הלכו וסיפרו את הסיפור שלה כאילו הוא שלהם. איך אתה לוקח את האדם המשפיע ביותר בדור שלנו, נסיכת הפופ, אהובת אמריקה, ומכניס אותה לכלא שבו אביה אומר לה מה לעשות, מה לשתות, את מי לראות, ולהשתמש בה בתור מכונה להרוויח כסף? ואז פתאום, אחרי 15 שנה כשהיא חופשיה, אחרי כל הדברים האלה, איך אתה הולך לשים אותה תחת מיקרוסקופ ולספר את הסיפור שלה? לא, זה מגעיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה