תרבות ופנאי

בריטני ספירס נתבעת? זו הסיבה שהסלבס חוששים מהזמרת

אף שבריטני ספירס סיימה לכתוב את הספר החושפני על חייה, מתברר כי מספר סלבס מוכרים שלחו, באמצעות עורכי דינם, מכתבים מודאגים להוצאת הספרים -  זו הסיבה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
על פי דיווחים מעבר לים, בריטני ספירס סיימה לכתוב את הספר הביוגרפי הראשון שלה, בשיתוף הוצאת הספרים "סיימון ושוסטר". לספר עדיין אין שם רשמי, אך הוא צפוי להיות רב מכר מיידי. עם זאת, כעת מסתמן שהספר לא יגיע למדפים בקרוב לאחר שנרשם עיכוב משמעותי דווקא בגלל מספר סלבס מודאגים.
על פי השמועות, הוצאת הספרים קיבלה מספר מכתבים מודאגים מעורכי דין של סלבס מוכרים בביצה ההוליוודית. אותם סלבס מודאגים מהדברים שספירס אולי כתבה עליהם לאור השמועות על כך שמדובר בספר מאוד בוטה וכנה. לכן, בעת זו ההוצאה צריכה להתמודד עם ההשלכות של הדברים שכנראה נכתבו, ועליה לברר אם פרסומם בספר הוא בכלל חוקי.
יותר מזה, כרגע מסתמן שקיימת דאגה ניכרת שהספר בכלל לא יוכל לצאת לאור האירועים שתועדו בו, בהם הרגעים הכי משמעותיים בחייה של הזמרת; ההתחלה בערוץ דיסני, הזוגיות עם ג'סטין טימברלייק; הנישואים לקווין פדרליין; גילוח הראש; הבלגן עם המשפחה ועוד.
מקור מסר לפייג' סיקס שהספר צפוי לצאת לכאורה בסתיו הקרוב, והוא יהיה סיפור של ניצחון שייגמר בכך שספירס מצאה את האושר שלה עם בעלה כיום, סם אסגרי. בעת זו לא ידוע בדיוק כמה ואילו סלבס פנו להוצאות הספרים שאמונה על הספר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה