ויראלי

מסקרן: למה המכס הבלגי זרק 2,352 בירות לאשפה?

המכס הבלגי השמיד 2,352 בירות של החברה המוכרת, "מילר היי לייף". במכס הבלגי טענו כי הבירות תויגו ושווקו באופן מטעה לקהל
מערכת ice |  1
בירה (צילום יחצ)
המכס הבלגי השמיד לאחרונה לא פחות מ-2,352 פחיות בירה של "מילר היי לייף". הבלגים טענו שהבירות תויגו באופן מטעה ושווקו בצורה שמטעה את לקוחות החברה. הבירות שווקו כ"שמפניה של הבירות". איגוד הסחר של תעשיית השמפניה התלונן וטען כי יש להשתמש במונח זה רק בבקבוקים של יין מבעבע המיוצר בשיטה המסורתית בשמפאן שבצרפת.
מותג הבירה "מילר היי לייף" הושק בשנת 1903 במילווקי ולפי אתר האינטרנט שלה היא התחילה להשתמש במונח "השמפניה של בירה מבקבוק" שלוש שנים לאחר מכן, בשנת 1906. בשנת 1969 המונח כבר השתנה ל"שמפניה של הבירות".
הפחיות הושמדו עם תשומת לב ודאגה לאיכות הסביבה, כל התוכן והמכלים מוחזרו. כריסטיאן ונדרוורן, המנהל הכללי של המנהל הכללי הבלגי למכס ובלו אמר: "בכל שנה אנו מבצעים אלפי בדיקות, אם מוכח זיוף, כפי שקרה כאן, אני מתייעצים לפני קבלת ההחלטה אם להשמיד את הסחורה, ובאיזו דרך". שארל גומאיר, מנכ"ל ועדת השמפניה, אמר כי מהלך השמדת הסחורה הוא תוצאה של שיתוף פעולה מוצלח בין רשויות המכס הבלגיות לבין הוועדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלחמת מכסים ואגו
    שוקי הסמן 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המכס האמריקאי ישמיד כול מוצר יבוא של בלגיה לארה"ב .וכול זאת טיפשות של פקידים שמפיין הוא חבל ארץ בצרפת ולא בבלגיה והתאור של הבירה לא רלוונטי
    סגור