ויראלי

הצצה נדירה לארץ נהדרת: צפו בקרב בין דורין אטיאס לאדל בספלוב

אחרי הסערה שחוללה השבוע, דורין אטיאס מגיעה לארץ נהדרת וזוכה לחיקוי נדיר במיוחד, כאשר מי שמצטרפת אליה היא אדל בספלוב, שיצאה נגדה. צפו בהצצה הנדירה
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום צילום מסך מתוך ארץ נהדרת בקשת 12)
ארץ נהדרת, אחת מסדרות הסאטירה המצליחות ביותר בתולדות ישראל שמשודרת מדי שבוע בקשת 12, תעלה הערב (רביעי) עוד פרק קורע מצחוק במסגרת העונה ה-20 של התוכנית האהובה.
מי שיקבלו חיקויים אדירים הן אדל בספלוב ודורין אטיאס. בהצצה נדירה לפני כולם לפרק שיעלה הערב, אדל בספלוב, או יותר נכון החקיינית של אדל בספלוב, אומרת: "אתם בטח שמתם לב לשינוי שעשיתי לאחרונה. אז היום כל הערכה שלי ב-30%, יש לכם את הקוד קופון, לא יהיה עוד קוד קופון כזה". 
בזמן הזה דורין אטיאס פורצת לשידור ואומרת בכעס לאדל בספלוב: "קוד קופון, קוד קופון. כל היום קוד קופון. העיקר ארזת להם את זה בקופסא והבאת להם, כי אתן המוכריות הכי זולות שיש". בספלוב אומרת ברקע: "אל תפגעי לי בפרנסה, יקנאית". 
 

כזכור, דורין אטיאס תקפה השבוע את משפעניות הרשת, שטענה כי הן לא משפיעות בשום דבר על מאות אלפי העוקבים שלהן וכל מה שהן עושות ברשתות החברתיות זה למכור מוצרים לעוקבים שלהן במקום לדבר על דברים מהותיים באמת. בתגובה, אדל בספלוב יצאה בחריפות נגד אטיאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה