ויראלי

מאיה ורטהיימר עשתה מעשה טפשי וסובלת: "מסתבר שיש נזק"

הדוגמנית והמגישה נאלצה להגיע לרופא בעקבות נזק שגרמה לעצמה לאחר שסבלה מכאב אוזניים חריף ובחרה לנסות תרופת סבתא מסוכנת ותחבה לשם שן שום, שהחליקה לתוך תעלת אוזנה וגרמה לסיבוך
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר והבת אסיה
טעות טפשית למדי של מאיה ורטהיימר, שנוהגת לשתף בחייה כל פרט לעיני 532 אלף עוקביה באינסטגרם עולה לה אפילו בבריאות. המגישה והדוגמנית חשפה אמש (שני) את תוצאות ביקורת רפואית שנערכה לה אצל רופא אף אוזן גרון אמריקאי.
הסיבה לבדיקה הייתה נזק שגרמה לעצמה לאחר שסבלה מכאב אוזניים חריף ובחרה לנסות תרופת סבתא מסוכנת ותחבה לשם שן שום, שהחליקה לתוך תעלת אוזנה וגרמה לסיבוך שהצריך ביקור אצל רופא.

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות שלה, כתבה ורטהיימר: "נחשו מה? מסתבר שיש נזק. הייתי צריכה לטוס הלילה, ולא נותנים לי כי האוזן לא במצב תקין עדיין", הוסיפה על רקע תמונה נוספת שלה מחדר הטיפולים.
כמו כן, בסטורי נוסף שהעלתה ניסתה להשתמש ורטהיימר במעט הומור כדי להקליל את המצב: "צילמתי לכם את הרופא שבדק אותי, למה הוא חתיך ברמות", הוסיפה מעל סרטון שבו היא מנציחה שיחת חולין שערכה איתו ושבה שאלה לשמו. "וזה מפחית את הבאסה, כי יהיו לי עוד בדיקות אצלו השבוע", סיימה בקריצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה