ויראלי

מאיה ורטהיימר בדרמה רפואית ענקית: "משתגעת מכאבים, זה מפחיד"

מאיה ורטהיימר חשפה דרמה רפואית גדולה, אחרי שהכניסה לעצמה שום לאוזן בעקבות כאבים שחוותה: "אני משתגעת מכאבים ואני עם שני כדורי אופטלגין. זה נורא. הוא נתקע. זה הדבר הכי אידיוטי וכואב שקרה לי". ורטהיימר פונתה לבית החולים, שם הדרמה הגדולה רק החלה כאן
מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר (צילום פייסבוק/ מאיה ורטהיימר)
מאיה ורטהיימר, השחקנית ואושיית הרשת שמתגוררת בימים אלו בניו יורק יחד עם העלה אסף זמיר ובתם המשותפת אסיה, משתפת את עוקביה מדי יום על מעלליה בעיר הגדולה, וללא ספק יודעת לתת תוכן מעניין.
גם השבוע, ורטהיימר העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא חשפה את הדרמה הרפואית הגדולה שחוותה אחרי שדחפה לעצה שן שום לאוזן. כן, כן, שמעתם נכון - שן שום באוזן. תחילה, ורטהיימר שיתפה בסטורי שהעלתה כי כואבת לה מאוד האוזן והיא שוקלת לשים שם שום באוזן: "סיימתי לימודים עכשיו וכואבת לי האוזן. ונמאס לי כבר מהחורף הזה אני רוצה להרגיש טוב. אני פסע מלדחוף שום לתוך האוזן שלי".
חשבתם שהיא סתם אומרת? מיד לאחר מכן, ורטהיימר העלתה סטורי נוסף בו היא צילמה את השום בתוך האוזן שלה וכתבה: "דחפתי שום לאוזן, באמת שאני משתגעת מכאבים ואני עם שני כדורי אופטלגין. זה נורא".
הסיפור ממש לא נגמר כאן והערב שלה קיבל תפנית רצינית אחרי שהשום נתקע באוזנה של ורטהיימר והיא נאלצה להתפנות לבית החולים. ורטהיימר שיתפה ששני רופאים ניסו להוציא את הירק מתוך האוזן ללא הצלחה ורק בניסיון השלישי, הצליח אחד הרופאים לשלוף אותו בשלום. 
ורטהיימר שיתפה תמונה ממיטת בית החולים וכתבה: "הוא נתקע. זה הדבר הכי אידיוטי וכואב שקרה לי. שלושה רופאים ניסו להוציא אותו. נדמה שהשניים הראשונים דחפו אותו פנימה ואז הגיע ד״ר עדין ונחמד שהציל את המצב. זה היה מפחיד ומלחיץ וזה עדין ונתנו לי משכחי כאבים וכלום כלום לא עזר ואני כאובה ועייפה והלוואי וזה יעזור. לסיום, העלתה ורטהיימר תמונה של השום שיצא לה מהאוזן וכתבה: "כן זו החתיכה שיצאה. זו הליבה של השום וכנראה שהיא החליקה פנימה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו הבנתי את משמעות הביטוי "בתולה רק באוזן" (ל"ת)
    דורי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    סתומה חולת כותרות (ל"ת)
    אני 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור