תקשורת ומדיה

מאיה ורטהיימר בווידוי חושפני: "יפה מבחוץ, אבל מכוערת מבפנים"

מאיה ורטהיימר נחשפה בפתיחות מול העוקבים שלה באינסטגרם, אחרי שנשאלה לגבי דימוי הגוף העצמי שלה: "אני לא שלמה עם עצמי. בגיל צעיר הבנתי שאת יכולה להיות יפה מאוד מבחוץ, אבל מכוערת מבפנים ואז שום דבר לא יעזור. אני שונאת שלפעמים הוא עושה לי חיים קשים, ושהוא גם דפוק". ומה ענתה לגבי המצב הפוליטי בישראל?
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, מגישת הטלוויזיה והשחקנית הישראלית, ערכה אתמול (שבת) כמיטב המסורת סדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם. העוקבים ביקשו לדעת האם ורטהיימר מרגישה בנוח עם הגוף שלה, והאם יש לה מה לומר על ההתרחשויות הפוליטיות בארץ. 
כששאלו אותה האם היא "שלמה עם עצמה", ענתה ורטהיימר תשובה מפתיעה במיוחד: "אני לא שלמה. אני שואפת להשלמה כמה שאפשר. אני חושבת שבגיל צעיר הבנתי שאת יכולה להיות יפה מאוד מבחוץ, אבל מכוערת מבפנים ואז שום דבר לא יעזור".
ורטהיימר הוסיפה: "אני אוהבת את הגוף שלי, אני שונאת שלפעמים הוא עושה לי חיים קשים, ושהוא גם דפוק, אבל היי, יש מישהו שלא? הגוף והנפש שלנו הם הכלי שלנו. אני אוהבת לחזק אותו (בעיקר בספורט), אבל בעיניי הנפש היא הכי חשובה, וכמה שאת יפה ונעים לך בפנים, זה מה שרואים בחוץ".
ורטהיימר נתבקשה גם להשיב האם היא נמנעת באופן מכוון מלהביע דעה על הנושאים שעל סדר היום האקטואלי, והודתה: "לצערי כן. תפקיד דיפלומטי שווה תשובה דיפלומטית", כתבה על רקע תמונה שלה מניחה את כף ידה על ראשה בתסכול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה