ויראלי

מאיה ורטהיימר תוקפת את אסף זמיר: "מעצבן אותי, מביך"

מאיה ורטהיימר העלתה סרטון שלה ושל אסף זמיר, בזמן שהוא  עושה קולות מוזרים עם הפה, וכתבה: "הוא מעצבן אותי עם החיקוי המביך הזה". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, שמתגוררים בימים אלו בניו יורק, שם משמש זמיר כקונסול, משתפים את חייהם על בסיס יום יומי דרך הרשתות החברתיות, כאשר ורטהיימר מעלה סטורים שעוקבים אחר חייהם. 
גם אתמול (רביעי) ורטהיימר העלתה סרטון שלה עם זמיר, בו הוא עושה קולות מוזרים עם הפה. ורטהיימר העלתה את הסטורי עם התיעוד של זמיר וכתבה: "הוא מעצבן אותי עם החיקוי המביך הזה. אתם יודעים מזה נכן". בסוף הסטורי כתבה ורטהיימר: "מי שיודע יקבל אותו ממני". יבגני זרובינסקי לא נשאר חייב והעלתה את הסטורי לחשבון הטוויטר שלו ולעג לזמיר כשכתב: "הקונסול שלנו בניו יורק".
כזכור, השבוע, במהלך הסערות הקשות שפוקדות את ארצות הברית, ורטהיימר חשפה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי הבית של הזוג הוצף לגמרי: "אין יום יותר מחורבן להצפה שכזו כי העיר סגורה. כולם בחופש והכל סגור בגלל שזה ערב חג, שיתפה ורטהיימר.
ורטהיימר המשיכה: "הבאתי את הפחים של הבניין מבחוץ והתחלנו לתפעל אחרי שסגרנו את הצינור הראשי של כל הבניין. הכל מאוד כבד כי זה מלא מים", סיכמה ורטהיימר את הסטורי שהעלתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה