ויראלי

עדי בוזגלו נגד כוכב הרשת: "מעז לצחוק על הבעיה הרפואית שלי"

עדי בוזגלו חסמה את כוכב הרשת, נדיר אליהו, בטענה שהוא צחק עליה: "'הצחוקים' שלו ממש לא מצחיקים אותי, כשהוא מעז לצחוק על חולשה ובעיה שלי. צחק על בעיית השמיעה שלי ובכלל ניסה לעשות 'דאחקות' על חשבוני, אז ממש לא רוצה שיצפה לי בסטורי"
מערכת ice |  1
עדי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
עדי בוזגלו ערכה בסוף השבוע האחרון סדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם, במסגרתה נדרשה על ידי אחת העוקבות נדרשה להסביר מדוע חסמה את כוכב הרשת, המוגדר "אימת הסלבס", נדיר אליהו.
"למה חסמת את נדיר אליהו?", נשאלה עדי בוזגלו במהלך סשן השאלות והתשובות ועל כך היא השיבה: "כי 'הצחוקים' שלו ממש לא מצחיקים אותי, כשהוא מעז לצחוק על חולשה ובעיה שלי. צחק על בעיית השמיעה שלי ובכלל ניסה לעשות 'דאחקות' על חשבוני, אז ממש לא רוצה שיצפה לי בסטורי".
לאחר מכן, אליהו לא נותר חייב, והעלה את תשובתו למה שבוזגלו כתבה: "לא רציתי להגיב, כי אני יודע מי אני, אבל יש לי יצר של מזל בתולה שחייב להוכיח. זה הסטורי שכביכול 'צחקתי' על החולשה ובעיית השמיעה של עדי בוזגלו. אז קודם כל מזל שאני מכיר את עצמי, ושהעוקבים שלי מכירים אותי ויודעים שאניי לעולם לא אצחק על חולשה או מגבלה של בן אדם".
אליהו הוסיף: "דבר שני, מאיפה בדיוק ההנחה שאם צחקתי ברקע זה על מכשיר השמיעה? הדבר היחיד שצחקתי עליו הייתה הסיטואציה של לשבת בתוכנית בוקר ולהוציא סטורי וזה גם די ברור, ושומעים ברקע שזה מה שצוחקים עליו, וברגע שעדי מדברת על מכשיר השמיעה אין תגובה, כי מן הסתם זה לא מצחיק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדי
    אר 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי בוזגלו אשה מתוסבכת. רק מחפשת לריב עם כולם
    סגור