ויראלי

כך בת ה-66 הפכה לכוכבת טיקטוק עם 11 מיליון עוקבים

שלושה עשורים אחרי שהיא ניהלה קריירה כמהנדסת וצברה סדרה של תארים אקדמיים, כיום ליו דייוויס מנהלת ערוץ טיק טוק עם עשרות מיליוני עוקבים שסובב סביב תכניות בישול

מערכת ice | 
התפרסמה בזכות סרטוני בישול (צילום Forbes Video)
חשבתם שטיק טוק שייך לצעירים? תחשבו שוב. לין ימאדה דיוויס, המכונה בטיקטוק לינג'ה, מוכיחה שגם מבוגרים יכולים לכבוש את הרשתות החברתיות וליצור תוכן שמותאם גם לצעירים.
לין דיוויס, בת 66, היא בעלת שלושה תארים אקדמיים – הנדסה אזרחית מ-MIT ותואר שני במנהל עסקים ובריאות הציבור מאוניברסיטת קולומביה. במשך 29 שנים היא ניהלה קריירה של מהנדסת בתאגיד התקשורת האמריקני AT&T.
אך דיוויס הגיעה ל-11 מיליון עוקבים, המהווים רק את תחילת דרכה כפי שניתן לראות בעמוד הטיקטוק שלה, ומעמד של כוכבת רשת בינלאומית לא בזכות התארים האקדמיים או הקריירה שלה ב-AT&T, אלא בשל העניין שמרכז ערוץ הבישול שלה.
זה מוזר, כי לינג'ה טוענת שמעולם לא הצטיינה בעולם הבישול, אך כשבנה צילם סרטון שלה והעלה לטיקטוק עם המון אפקטים מיוחדים שלה מכינה כריך בייקון, ביצה וגבינה ביולי 2021 – הערוץ של לינג'ה התפוצץ.
הבישול הפשוט שלה עם אפקטים ברמה של סרט הוליוודי זכה לעניין רב בקרב הציבור וסיפק לה כמה עסקאות מבטיחות עם אמזון, מקדונלדס ורשתות אמריקניות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה