ויראלי

למה הנסיכים לא ייפגשו לכבד את אמם הנסיכה דיאנה?

ביום רביעי הקרוב יצוינו 25 שנים למותה הטראגי של הנסיכה דיאנה, אבל אחרי ריב מתוקשר הנסיכים וויליאם והארי לא הולכים לציין יחד השנה את היום המיוחד, וכנראה גם לא באף שנה לאחר מכן
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
לאחר שבשנת 2017 ציינו הנסיכים לבית המלוכה האנגלי את חלוף 20 השנים למותה של אימם בטקס מיוחד, מסתמן כי את נקודת הציון הקרובה, שתחול ב-31 לאוגוסט, הם יציינו בנפרד בתור תקדים לכל שנה לאחר מכן.
כזכור בשנים האחרונות האחים נקלעו לריב וכיום היחסים ביניהם הם מתוחים עד לכדיי שתיקה מלאה. הנסיך וויליאם, קייט מידלטון ושלושת ילדיהם צפויים לעבור בקרוב לבית קוטג' חדש בווינדזור, וזאת לאחר שיסיימו לבלות את הקיץ עם המלכה באחוזת בלמורל.
הנסיך הארי ואשתו, מייגן מרקל, צפויים לבקר בממלכה המאוחדת בשבוע הראשון של ספטמבר באחוזה בקרבת מגורי אחיו, אך אין שום תכנון לכך שיבלו זמן יחדיו. יתרה מכך, לאחרונה באירוע התרמה פרטי הנסיך הארי חלק כי הוא מתכנן לציין את מות אמו בפרטיות, תוך העלאת זיכרונות באשר לעבודתה החשובה בקהילה ואהבתה לדרך חיים זו.
 
הנסיכה דיאנה כידוע נפטרה באופן טראגי ומתוקשר ביותר בתאונת דרכים בפריז ב-31 לאוגוסט 1997, כאשר הנסיך וויליאם היה בן 15 והנסיך הארי בן 12 בלבד.
בשנת 2017 האחים ציינו יחדיו את 20 השנים שחלפו מאז אותו היום הנוראי על ידי הנחת פרחים בשער ביתה הקודם, ארמון קנזינגטון, ואף ביקרו בגינה מיוחדת שנשתלה לכבוד הנסיכה המנוחה והאהובה.
 
על פי מגזין בריטי, קהל רב עדיין צפוי להתכנס בשערי ארמון קנזינגטון על מנת להניח פרחים ולחלוק עמה כבוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה